Shammy VS rogue

• Min shammy sloges i dag mod rogue og tabte hver gang!

Min spørgsmål er, hvordan kan shammy slå rogue?

Lvl 32 rogue og lvl 35 shammy

Rogue gør sig usynlig indtil han får backstappet og derefter løber han bare rundt om en og slår en som en vild! Man kan ikke forsøge med heale fordi han sparker en og man kan ikke bruge frost shock og løbe væk fordi rogue bare får en til at gå langsom også! Jeg ved skut hvorn faen jeg skal gribe det an mod en rogue?

• en rogue har ikke så meget at gøre hvis du sætter din sentry totem eller aoe totem for så kan man jo ikke komme ind på dig til BS osv.

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

• Taber meget få duales med min shammy mod rogues.....har kun tabt de gange roguen har lykkedes i at holde mig stunt stort set fra start til slut.

Ellers bare....earthtotem...poison totem, mana totem og måske searing totem.

Har også taget flere fuld epic rogues med kun tier 1. Men har også tabt mod tier 1 rogues med 50% epic.

Hold dem på afstand og frost og fire shock...frost gør dem langsom (gør earttotem også) Poison totem gør du ikke er langsom pga rogues poison. Fireshock fordi det giver dmg over tid og gøre det sværer for dem at vanish.