Hej.
Er der ikke nogen der har en 10 dages trial key jeg må få? PM den til mig hvis det er! Tak på forhånd
-
-
Kender du en der har skiverne eller skal du vidst også bruge dem.
-
Originally posted by HuleFanden
Kender du en der har skiverne eller skal du vidst også bruge dem.Kender en der har dem
-
Up
Slet ikke nogen der har et key lille mig må få?
Ville være dejligt hvis jeg kunne få den i dag for så kunne jeg låne cderne i morgen! Anybody? -
hvorfor deltager du ikke wow fotro konkurrencen og vinder et helt nyt spil og oven i hatten 60 dages pre-paid game card. ?
-
Eller hvorfor skraber du ikke bare selv sammen og køber et gamecard? Eller betaler for en måned - Du kan da vel låne 85 kr på dine forældres kort eller en vens?
-
Originally posted by necrodanzer
Eller hvorfor skraber du ikke bare selv sammen og køber et gamecard? Eller betaler for en måned - Du kan da vel låne 85 kr på dine forældres kort eller en vens?Det kan han jo ikke bruge til noget når han ikke har spillet!
Hvis han ikke kan finde en der har en ekstra trial-key, skal han ud og købe spillet! -
Ahh, undskyld mig der ikke rigtigt har kickstartet øverste etage endnu
-
Originally posted by necrodanzer
Ahh, undskyld mig der ikke rigtigt har kickstartet øverste etage endnuPrøv kaffe, det hjælper!
-
Originally posted by Jimmy
hvorfor deltager du ikke wow fotro konkurrencen og vinder et helt nyt spil og oven i hatten 60 dages pre-paid game card. ?
Hvad er det for noget?Edit: Køber snart WoW men det trækker lige en 3 ugers tid så ville gerne kunne spille indtil da. Derfor jeg gerne ville ha et key hvis nogen havde.
-
Så fik jeg satmer den skide trial kode
Fik den lige presset ud af min fætter
Lukker tråden