Nyt fra mellemøsten

  • En fundamentalistisk muslimsk gruppe i London opfordrer via internettet til demonstrationer mod Danmark og truer også med drab. "Se hvad der skete med Theo van Gogh", siger gruppens talsmand til Politikens netavis.


    "Profeten sagde: Dræb den, der fornærmer profeten", skriver gruppen på sin hjemmeside. Gruppen opfordrer her til at møde op foran den danske ambassade i London i morgen eftermiddag. "Det er ikke op til mig at udstede en fatwa. Men det står i koranen at der er dødstrussel for at fornærme profeten", siger talsmanden.


    Kilde: nyhederne.tv2.dk


    -------------------------------------------------------


    Tragisk, håber det bliver taget seriøst, ligesom i Danmark at de fjolser der ville brænde koranen på rådhuspladsen ikke fik så meget som en chance... - Ligeså bliver det forhåbenligt ved ambassaden, at politiet møder rigtig talstærkt op..

  • enig med beier der.... men abu satan (undskyld laban) er jo formodentlig ikke selvudnævnt talsmand. Muslimerne plejer jo nok at give højlydt udtryk for ting de er utilfredse med og det synes jeg da ikke jeg har bemærket de har gjort. (Med nogle ganske få undtagelser). Hvis de ikke sympatiserer med hans udtalelser hvorfor er der så ikke flere moderate muslimer der deltager i debatten og giver udtryk for deres meninger?? IMO skal folk som abu laban og hans slæng stilles for retten for at opildne til terror og for forbrydelser mod den dansk stat.

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm har egentlig selv holdt mig ude af denne debat .


    Glæder mig meget til at se udviklingen nu hvor Jordan (hvor de selv er muslimer) også har trykt de tegninger.


    Hvor har du det fra? Er lidt nysgerrig ;)

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein


  • Helt ærligt hvad har du gang i ? "Bevar fatningen" Har jeg s.. hele tiden gjort !!!! "Piske en stemning op" ? Hvad mener du med den slags ævl ?
    Er det dig der skal bestemme hvad og hvordan jeg skal udtrykke mig ? Er det ikke dig der prøver at piske noget op der ikke er !


    Jeg har hverken fået reprimander el. advarsler af Crewet. Så stop dit dømmen-andre-ævl. Og koncentere dig om, at komme med saglige indlæg i stedet for, at du konstant skal spille bedrevidende og dømme andre for at have en anden indstilling end din. Det ville klæ' dig !
    Jeg mener selv jeg forholder mig sagligt og kommer med faktuelle indlæg. Og til det med Grill's link - tjah det er jo ikke løgn hvad der står på den side.
    Så ka' ikke se noget forkert i det link !
    Det her er Danmark - hvor satire er tilladt. Husk det !
    Husk også - at vi har et udemærket crew, som nok skal rense ud i ubrugelige indlæg.


  • [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/nuevas/190.gif]
    ^^


    Bentzin, hvis du ikke selv kan se det - snakker vi ikke samme sprog, det er pisse provokerende at komme med f.eks en megasmiley med noget award halløj til noget der er yderst stødende...


    -------------


    Uhauha, perfekt, project i multimedie & kommunikation, om manipulering... - Abu Laban kommer det til at handle om ;)

  • Marc - Husk altid dette ordsprog - Kast aldrig med sten, når man selv er bosat i et glashus.


    Inden du begynder, ( er måske allerede begyndt ) med at irrettesætte folk, eller begynde at lege "trådmaster" for fortæller folk hvordan de skal opføre sig, bør du selv lige slå bremsen i og læse et par af dine egne indlæg..


    Kort sagt - Tænk før du taster..


  • Du har helt ret vi snakker ikke samme sprog - jeg kommer aldrig op på dit "niveau" :roller: og det er jeg glad for.
    For du er en kende for speciel til mig. Du ved altid mere end alle os andre og så har du den underligste måde, at formulere dine ting på !
    Men det har vi jo prøvet, at snakke om før - men du vil el. kan ikke se, at det er din facon, der muligvis er problemet. :rolleyes:
    På mig virker det, som om du befinder dig et helt andet sted end på jorden. Hvad skal den "uhauha"-sætning til for. igen en meget mærkelig måde at skrive på. :roller:


    Og jeg kan kun se den smiley som noget funny og slet ikke provokerende, da det link tydeligt - som jeg skrev ramte lige midt på sømmet.


    Edit: :9xo Jacob