mit første Photoshop billede :)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Billedet i sort-hvid er i farver :crazyeyes:


    Jep, så det lige, og har også lige EDIT i min første indlæg hehe... ved ikke hvorfor den ikke gemmer den i sort/hvid :O

  • Ska du ikk lige huske at ha en extension på de filer? Ska du ihvertfald huske hvis du sender billederne til nogen, så alle ka være med


    Men ellers ser det da meget godt ud... Evt. ku du gøre afstanden fra de to billeder lidt mindre... Muligvis - hvis du kan det - så smæk flammerne ind over det andet billede

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Ska du ikk lige huske at ha en extension på de filer? Ska du ihvertfald huske hvis du sender billederne til nogen, så alle ka være med


    Men ellers ser det da meget godt ud... Evt. ku du gøre afstanden fra de to billeder lidt mindre... Muligvis - hvis du kan det - så smæk flammerne ind over det andet billede


    Hvad er en extension??


    Syntes ikke at flammerne skal ind over ham, måske kun lige en LILLE bitte smile, men ellers ikke.. og det ser ret godt ud i sort/hvid, ved bare ikke hvorfor jeg ikke kan gemme det i sort/hvid

  • Hvad er det du har gjort ? Du har sat 2 billeder sammen ? :P


    Anyways.. Den gemmer det højest sansynligt ikke som sort/hvid fordi du ikke har sat dine layers sammen.. Prøv at åbne din PSD fil vælg Layer oppe i menuen og derefter Flatten Image, så skulle den gerne lave hele din photoshop fil til ét lag, som du derefter kan gemme som en jpg fil eller andet - lad dog være med at gemme din PSD fil efter dette, da den så vil overskrive den originale med ét lag istedet, og så vil du ikke kunne redigere i det mere.. kun i sort/hvid..

  • Quote

    Originally posted by Muffe
    Hvad er det du har gjort ? Du har sat 2 billeder sammen ? :P


    Anyways.. Den gemmer det højest sansynligt ikke som sort/hvid fordi du ikke har sat dine layers sammen.. Prøv at åbne din PSD fil vælg Layer oppe i menuen og derefter Flatten Image, så skulle den gerne lave hele din photoshop fil til ét lag, som du derefter kan gemme som en jpg fil eller andet - lad dog være med at gemme din PSD fil efter dette, da den så vil overskrive den originale med ét lag istedet, og så vil du ikke kunne redigere i det mere.. kun i sort/hvid..


    joo jeg har bare sat 2 billeder sammen, men englen så ikke sådan der ud, jeg har "lavet" lidt om på den nemlig, sender lige det "org" op af englen i morgen


    EDIT: Jeg kan ikke gøre det der du sage efter, så skal jeg til at lave billede om.. så det bliver først i morgen :)


    Men Her er org billede af englen... ved godt det ikke er noget særligt, men er da lidt "stolt" af mig selv, hehe