pejsen hvad for et program har du brugt til at clocke dit GFX, og hvilken køler kører du med?

Originally posted by Don_Jabbe
    Send da en PM istedet.

Arh slap da nu lige af. Han blev smidt ud af en anden tråd, hvilket var fair nok. men en tråd er da ok hvis man gerne vil have et varieret input.

Som jeg sagde køler han det med en modificeret kompressorkøler. Og programmet er ret ligegyldigt.
    Plus at han 100% sikkert har voltmoddet skidtet.

Originally posted by WTF
    han ved godt jeg har lavet en tråd "til" ham... :D

Jep, og det var ikke for at lyde sur eller noget ;)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by WTF
    han ved godt jeg har lavet en tråd "til" ham... :D

Vidste jeg det?

Nå.. men Slacker har ret, det er et modded Mach1 (læs der er mere modding end mach1 tilbage i det). Der sidder en baker block på og skidtet køler ned til -45 og er fyldt med r404a gas.

• Nu jeg lige kom til at tænke på det, Pejs.. Hvorfor fanden blev den ikke moddet ordentligt? :))
    Den skulle da have haft en røvfuld kapilærrør for ligesom at gøre den en kende koldere til mindre load. Det er jo absurd at den løber varmere end den på cpu ;)

Originally posted by SlackeR
    Nu jeg lige kom til at tænke på det, Pejs.. Hvorfor fanden blev den ikke moddet ordentligt? :))
    Den skulle da have haft en røvfuld kapilærrør for ligesom at gøre den en kende koldere til mindre load. Det er jo absurd at den løber varmere end den på cpu ;)

Ja det er det igrunden.. men den har da fået kapilaær rør osv. som den anden. Men det er jo også en mach2.

Jeg er dog heller ikke helt sikker på temps, så måske er de meget ens.

Originally posted by Pejsen

Ja det er det igrunden.. men den har da fået kapilaær rør osv. som den anden. Men det er jo også en mach2.

Jeg er dog heller ikke helt sikker på temps, så måske er de meget ens.

Rent kølemæssigt er begge mach-typer ens ;)
    Men en 2'er viser måske noget lavere temps end etteren. Men den skulle nu have haft endnu mere end den anden hvis det er det du mener med det du skriver. Jeg er ikke tilhænger af at tilføje cap på machs, selvom Petter også har gjort det ved min. Den er heller ikke moddet under mit ejerskab ;)
    Men til et grafikkort kan der helt klart vindes en hel del ved at smide noget kapilær på, da man slet ikke skal bruge samme load.
    Til sammenligning viser min mach1, moddet af petter på samme måde som dine gætter jeg på, -42 på display for det meste. Lettere overfyldt som han plejer at gøre det så man selv kan tune lidt ind, hvilket ikke er blevet gjort af nogen. Men det svinger meget, og det er kun en 1700+, som er ringe ;)

Edit: Jeg er vild med din opstakning på ordbøger og Polyfilla :D

Originally posted by SlackeR

Arh slap da nu lige af. Han blev smidt ud af en anden tråd, hvilket var fair nok. men en tråd er da ok hvis man gerne vil have et varieret input.

Som jeg sagde køler han det med en modificeret kompressorkøler. Og programmet er ret ligegyldigt.
    Plus at han 100% sikkert har voltmoddet skidtet.

ja det var helt fair, havde faktisk heller ikk regnet med at der ville komme så mange indlæg, så det var helt fair... og lader nok oss være med det en anden gang, :D mange skal jo rettes en gang i mellem :rules: