som overskriften siger, pejsen hvad for et program har du brugt til at clocke dit GFX, og hvilken køler kører du med?
pejsen hvad for et program har du brugt til at clocke dit GFX, og hvilken køler kører du med?
-
-
Send da en PM istedet.
-
Originally posted by Don_Jabbe
Send da en PM istedet.Arh slap da nu lige af. Han blev smidt ud af en anden tråd, hvilket var fair nok. men en tråd er da ok hvis man gerne vil have et varieret input.
Som jeg sagde køler han det med en modificeret kompressorkøler. Og programmet er ret ligegyldigt.
Plus at han 100% sikkert har voltmoddet skidtet. -
han ved godt jeg har lavet en tråd "til" ham...
-
Originally posted by WTF
han ved godt jeg har lavet en tråd "til" ham...Jep, og det var ikke for at lyde sur eller noget
-
Originally posted by Don_Jabbe
Jep, og det var ikke for at lyde sur eller noget
ved godt det bare var til info, ville bare sige at det ik var tilfældigt, og så der ikk bliver 50 andre indlæg ligesom dit det første
-
Originally posted by WTF
han ved godt jeg har lavet en tråd "til" ham...Vidste jeg det?
Nå.. men Slacker har ret, det er et modded Mach1 (læs der er mere modding end mach1 tilbage i det). Der sidder en baker block på og skidtet køler ned til -45 og er fyldt med r404a gas.
-
Nu jeg lige kom til at tænke på det, Pejs.. Hvorfor fanden blev den ikke moddet ordentligt?
Den skulle da have haft en røvfuld kapilærrør for ligesom at gøre den en kende koldere til mindre load. Det er jo absurd at den løber varmere end den på cpu -
Originally posted by SlackeR
Nu jeg lige kom til at tænke på det, Pejs.. Hvorfor fanden blev den ikke moddet ordentligt?
Den skulle da have haft en røvfuld kapilærrør for ligesom at gøre den en kende koldere til mindre load. Det er jo absurd at den løber varmere end den på cpuJa det er det igrunden.. men den har da fået kapilaær rør osv. som den anden. Men det er jo også en mach2.
Jeg er dog heller ikke helt sikker på temps, så måske er de meget ens.
-
Originally posted by Pejsen
Ja det er det igrunden.. men den har da fået kapilaær rør osv. som den anden. Men det er jo også en mach2.
Jeg er dog heller ikke helt sikker på temps, så måske er de meget ens.
Rent kølemæssigt er begge mach-typer ens
Men en 2'er viser måske noget lavere temps end etteren. Men den skulle nu have haft endnu mere end den anden hvis det er det du mener med det du skriver. Jeg er ikke tilhænger af at tilføje cap på machs, selvom Petter også har gjort det ved min. Den er heller ikke moddet under mit ejerskab
Men til et grafikkort kan der helt klart vindes en hel del ved at smide noget kapilær på, da man slet ikke skal bruge samme load.
Til sammenligning viser min mach1, moddet af petter på samme måde som dine gætter jeg på, -42 på display for det meste. Lettere overfyldt som han plejer at gøre det så man selv kan tune lidt ind, hvilket ikke er blevet gjort af nogen. Men det svinger meget, og det er kun en 1700+, som er ringeEdit: Jeg er vild med din opstakning på ordbøger og Polyfilla
-
hvad tror i så man kan få det op på stock køler, P4 stock køler og til sidst Zalman VF7ooCU???
-
Originally posted by Pejsen
Vidste jeg det?
Nå.. men Slacker har ret, det er et modded Mach1 (læs der er mere modding end mach1 tilbage i det). Der sidder en baker block på og skidtet køler ned til -45 og er fyldt med r404a gas.
ej ved ikk om du vidste det, men har skrevet det i den der centrino laptop battle, at jeg ville lave en sååå....
-
Originally posted by SlackeR
Arh slap da nu lige af. Han blev smidt ud af en anden tråd, hvilket var fair nok. men en tråd er da ok hvis man gerne vil have et varieret input.
Som jeg sagde køler han det med en modificeret kompressorkøler. Og programmet er ret ligegyldigt.
Plus at han 100% sikkert har voltmoddet skidtet.ja det var helt fair, havde faktisk heller ikk regnet med at der ville komme så mange indlæg, så det var helt fair... og lader nok oss være med det en anden gang,
mange skal jo rettes en gang i mellem