• hey ved ikke om jeg skal smide tråden her men jeg smider nu her :razz:

Hey jeg ville høre om der er nogle der kan hjælpe mig at fortælle hvordan det der allakhazam wowreader virker ? :ph34r:

Skal man først spille wow før man kan uploade før man kan få sin profil ind i wowreader programmet ? :boxed:

Håber nogle kan hjælpe mig for fatter hat af det program og kan heller ikke finde ud af hvad de mener inde på deres egen hjemmeside :boxed:

• du opretter bare en konto, installerer og konfigurer det addon og spiller så.
    Jeg tror du skal have et par levels før den uploader noget men så kører det vist bare automatisk.

Originally posted by fhqwhgad
    du opretter bare en konto, installerer og konfigurer det addon og spiller så.
    Jeg tror du skal have et par levels før den uploader noget men så kører det vist bare automatisk.

undskyld er lidt noob til det der med addon er det et addon der ligger i wow mappen ?? :boxed:

• Wow reader består både af et wow addon der hiver data ud, og et program man kører når man er færdig med at spille, som så uploader data!

Så installer det og spil. Når du er færdig med at spille kører du wowreader.exe og trykker på upload.

Originally posted by DKTiger
    Wow reader består både af et wow addon der hiver data ud, og et program man kører når man er færdig med at spille, som så uploader data!

Så installer det og spil. Når du er færdig med at spille kører du wowreader.exe og trykker på upload.

oki mange tak for hjælpen :D