Den dårligste film du har set

  • Jeg kommer lige i tanke om en film.
    Hvad var det lige den hed... hmmm... Noget med Blairwitch project eller noget i den stil, tror jeg.
    Den dårligste film jeg nogensinde har set, d.v.s. delvis set. Den starter med, at de blafrer rundt med deres amatør hjemmevideo kamera, så den blev der ret hurtigt lukket ned for. Hvad der siden skete i filmen, aner jeg ikke og ville ikke vide det. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg kommer lige i tanke om en film.
    Hvad var det lige den hed... hmmm... Noget med Blairwitch project eller noget i den stil, tror jeg.
    Den dårligste film jeg nogensinde har set, d.v.s. delvis set. Den starter med, at de blafrer rundt med deres amatør hjemmevideo kamera, så den blev der ret hurtigt lukket ned for. Hvad der siden skete i filmen, aner jeg ikke og ville ikke vide det. :boxed:


    Det hedder den, ja. Temmelig hypet film som ikke lever op til det imo, men den ringeste ever?? nahh..
    Jeepers creepers derimod er gennemringe. Dvs, den er tmmlig sjov, men det er ufrivilligt :))

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    Jeg synes Starship Troopers var en superfed film, hehe.


    Til gengæld synes jeg at The Ring og The Rules Of Attraction var mega mega dårlige :S


    Starship Troopers er kult :)
    Jeg har efterhånden nok set den 10-12 gange.
    Jeg giver ayu ret i at Jean Claude van Damme film er sytme ringe.

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg kommer lige i tanke om en film.
    Hvad var det lige den hed... hmmm... Noget med Blairwitch project eller noget i den stil, tror jeg.
    Den dårligste film jeg nogensinde har set, d.v.s. delvis set. Den starter med, at de blafrer rundt med deres amatør hjemmevideo kamera, så den blev der ret hurtigt lukket ned for. Hvad der siden skete i filmen, aner jeg ikke og ville ikke vide det. :boxed:


    Blair witch var ellers et genialt koncept.
    Billig at producere og blev i starten fremlagt som om det var noget der virkelige var sket og nu havde man fundet deres optagelser.
    De ændrede dog hurtig mening og indrømmede at det var fiktion.
    Konceptet var dog meget godt, hvis man ikke kræver effekter til flere millioner i en film.
    Men ja, film var det ikke så meget af i den og jeg syntes de skulle have holdt sig til deres originale historie om at det var optagelser de tilfældigvis havde fundet, forladt i en skov.

  • Forstår ikke folk der mener den først Starship Troopers var ringe? Det er jo nærmest en kultfilm idag. Er det fordi folk forventer den er på højde med nutidens film i effekter ol.?


    Som nævnt har den efterhånden kultstatus !

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Forstår ikke folk der mener den først Starship Troopers var ringe? Det er jo nærmest en kultfilm idag. Er det fordi folk forventer den er på højde med nutidens film i effekter ol.?


    Som nævnt har den efterhånden kultstatus !


    Jeg kunne også godt lide den. ;)

  • Quote

    Originally posted by sam
    Starship Troopers er kult :)
    Jeg har efterhånden nok set den 10-12 gange.
    Jeg giver ayu ret i at Jean Claude van Damme film er sytme ringe.


    Jeg kan da komme i tanke om en enkelt god film med Van Damme.
    Bloodsport var rigtig god IMO. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg kan da komme i tanke om en enkelt god film med Van Damme.
    Bloodsport var rigtig god IMO. ;)


    Det er længe siden jeg har set den, meget længe! Men jeg mindes også Bloodsport som en af hans absolut seværdigeste film om man vil :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg kan da komme i tanke om en enkelt god film med Van Damme.
    Bloodsport var rigtig god IMO. ;)


    Okay okay, lige præcis den film var acceptabel, men var det ikke også en af hans første film?

  • Quote

    Originally posted by sam
    Okay okay, lige præcis den film var acceptabel, men var det ikke også en af hans første film?


    Tæt på. Han lavede 4 film før den, som du kan se her:
    http://www.imdb.com/name/nm0000241/


    Det ser ud til, at der er flere film på trapperne med ham.
    Det bliver spændende at se, hvad det går op i.


  • Aaaah.. Så har i ikke kigget godt nok efter..


    The Sherminator er sku da også med!! Som skolevejleder agtig noget :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Aaaah.. Så har i ikke kigget godt nok efter..


    The Sherminator er sku da også med!! Som skolevejleder agtig noget :)


    Ahh, giver da ikke filmen nogen bedre grund til at skulle se den ... (omend, efter min mening)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ahh, giver da ikke filmen nogen bedre grund til at skulle se den ... (omend, efter min mening)


    Nej nej, men ville da lige nævne ham, da han er fra de gamle film også :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-