Rogue Spørgsmål

• play style =)

man kan ikke sige DET er bedst..det er ligesom at sige at arms/fury WTF roxxxor mere end fury/arms/prot eller fury/arms

der er intet i wow hvor man kan sige DET er det bedste =) alt er play style

(måske shadow priest :P full shadow vs 50/50 )

Originally posted by SimonSKAT
    hvordan kan du overhovedet sige preparation er spild i PvP?? altså lad os antage jeg er rogue mod en warrior, så kan jeg pludselig, Stealth, Ambush, Vanish, Ambush, Preparation, Vanish, Ambush.. dog med små pauser imellem

prep er ligsom en i-win knap hvert 10 min.. :p

lidt det samme som cold snap, prep er overrated, hvis du skal bruge prep mod en warrior skal du måske omlægge din playstyle

Originally posted by h0d

prep er ligsom en i-win knap hvert 10 min.. :p

lidt det samme som cold snap, prep er overrated, hvis du skal bruge prep mod en warrior skal du måske omlægge din playstyle

og en en i-win knap er dårlig at have i PvP ? Preperation er en fed evne

ingen tvivl, men der er bare så mange andre ting der er federe ;p så som SF eller AR.. SF er passive, AR er hvert 6 min, prep giver en i-win hvert 10 min =)

måske mig der har rendet rundt med swords i for lang tid til at kunne bedømme om hvad der er bedst af dagger specs

Originally posted by h0d

ingen tvivl, men der er bare så mange andre ting der er federe ;p så som SF eller AR.. SF er passive, AR er hvert 6 min, prep giver en i-win hvert 10 min =)

måske mig der har rendet rundt med swords i for lang tid til at kunne bedømme om hvad der er bedst af dagger specs

hehe jeg er også selv kommet helt i tvivl da jeg også er sword rogue, har AR, som jeg personligt synes er den fedeste evne :P, men ja var glad for preperation da jeg var dagger rogue

Prep er super lækker, men jeg plejer altid at åbne med et cheap shot mod en warrior.. stunlock mod warriors er vejen frem :)

• Hey, øhm, jeg har også tænkt mig at begynde på WoW så snart jeg får mig en fuckload ekstra ram, måske med en rogue, og jeg tænkte på om det var muligt at starte en pve rogue til at levelle med og så skifte talents og lave den til pvp i endgame levels? Jeg har hørt det koster penge, men hvor meget er det, hvis jeg nu skal have lavet næsten hele mit tree om? 10 gp, 1000?