McD reklamer?

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Den har så ringe effekt at jeg ikke engang husker den..


    Coca cola reklamerne er altid gennemtænkte, måske dårlige / irriterende, men man ligger mærke til dem på et bevidst eller ubevidst plan, Nike / Coca cola osv. bruger fandeme flere penge på reklame produktionsomkostninger og løn til de ansatte :S


    Jeg synes de rigtig rigtig dårlige reklamer er for kosmetik produkter.. - Ikke nok med de er røv kedelige, så hælder de også lort ud...
    - Nogle af reklamerne er dog behalige at kigge på :$ - Men det viser sig de er håbløse, især til gaveindkøb, for når man skal købe et produkt ud fra en reklame med en babe, så husker man somregl baben og ikke produktet.. (og ja, det er bevidst, kan ikke huske hvorfra, men har været oppe i vores kommunikations undervisning..)


    Vel nærmere fordi de retter sig til pigerne og ikke fyrene ... Altså deres budskab er det, at pigen gerne vil se ud som hende den fine kvinde. At man som fyr husker kvinden har er en anden sag, men reklamen er jo rettet mod pigerne (kvinderne).

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Vel nærmere fordi de retter sig til pigerne og ikke fyrene ... Altså deres budskab er det, at pigen gerne vil se ud som hende den fine kvinde. At man som fyr husker kvinden har er en anden sag, men reklamen er jo rettet mod pigerne (kvinderne).


    Tænkte på reklamer for parfume, typisk på plakatform, men også på TV....

  • McDonalds skulle lave en spændende reklame om hvordan de GROR deres bøffer.. jaja, GROR!!


    De smider bare nogle dråber på en glasplade og vupti en uge efter er der groet en Mc Donalds bøf? - ikk ?


    Har i da ikke lagt mærke til at når de har special burgere(altså fx. Big'n'juicy) så skriver de "Med en rigtig bøf" eller noget i den stil.. så HVAD FANDEN er der så i de andre burgere, hvis det ikke er en rigtig bøf?


    og det svar har jeg fundet.. Kemisk fremstillede Reagensglas bøffer


  • Tror du trænger til noget frisk luft, m8 :))


  • Sjovt du siger det.. :)


    Faktisk er forskerne ved at udvikle metoder til at "dyrke" kød på!
    Det er for sygt at tænke på :P.. men ideen er jo god nok. Ingen dyremishandling, og (sandsynligvis) ikke så miljøbelastende :)

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa


    Var skift-manager for ca. 2mdr... hehe....


    Skiftmanager... Det med jeg sige ;D


    Er areamanager .. Så...


    og til muffe...! Hvad er meningen med det du prøver at sige...!


    Og ja, man kan godt kalde det en rigtig bøf i forhold til de andre.



    Her er forskellen på Hamburger og en Big'n'juicy


    [Blocked Image: http://www.gratishost.dk/uploads/big_hamburger.jpg]



    [Blocked Image: http://www.gratishost.dk/uploads/big_juicy.jpg]


    Det kød som bliver lagt i hamburger er jo ikke en rigtig Bøf.


    Når man høre ordet bøf, så tænker man på en stor og saftig burger, som Big'n'juicy ;)