QuoteOriginally posted by M.Beier
Den har så ringe effekt at jeg ikke engang husker den..
Coca cola reklamerne er altid gennemtænkte, måske dårlige / irriterende, men man ligger mærke til dem på et bevidst eller ubevidst plan, Nike / Coca cola osv. bruger fandeme flere penge på reklame produktionsomkostninger og løn til de ansatte
Jeg synes de rigtig rigtig dårlige reklamer er for kosmetik produkter.. - Ikke nok med de er røv kedelige, så hælder de også lort ud...
- Nogle af reklamerne er dog behalige at kigge på - Men det viser sig de er håbløse, især til gaveindkøb, for når man skal købe et produkt ud fra en reklame med en babe, så husker man somregl baben og ikke produktet.. (og ja, det er bevidst, kan ikke huske hvorfra, men har været oppe i vores kommunikations undervisning..)
Vel nærmere fordi de retter sig til pigerne og ikke fyrene ... Altså deres budskab er det, at pigen gerne vil se ud som hende den fine kvinde. At man som fyr husker kvinden har er en anden sag, men reklamen er jo rettet mod pigerne (kvinderne).