Bule i bilen! EDIT: Med billede nu

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Ford = Fejl Og Reperationer Dagligt :$


    Flot side-dør :))


    Ej spøg til side, den er ikke ret flot, men kan du overhovedet åbne og låse døren?


    Den kan låses indefra :)

  • hehe.. jeg kan nu ikke se, der er noget i vejen med bilen, men jeg holder nok og så til det, som Shooqer skrev længere oppe... hehe

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Originally posted by Muffe
    Jah, men nu har jeg snakket med Ford, de laver det hele, og fik at vide når det var en forsikrings skade, så blev det lavet rigtig godt, så der kommer en ordentlig dør på, i samme farve og alt bliver så man aldrig vil se at den er blevet skiftet.. - Kommer dog til at tage en uge.. farvel bil, hejhej dyre togbilletter.. har nemlig ikke ret til lånebil eller kørselsgodtgørelse så længe det ikke tager 1½ time ekstra hver vej, og det havde de lov til iflg. retten..


    Expendable, Jep, havde jeg hørt lidt rygter om.. nice :)


    Det fatter jeg ikke. Jeg fik da lånebil. Jeg sagde bare at jeg skulle bruge min bil hver dag. Så hostede madammen lige op med lidt flere penge (altså hende der kørte ind i mig) Sjovt at det lige skal være damer der kører ind i os mænd hva'?!?! :$


    Nå men, vi skydes til X-net.


    Cuz

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Ford = Fejl Og Reperationer Dagligt :$


    Flot side-dør :))


    Ej spøg til side, den er ikke ret flot, men kan du overhovedet åbne og låse døren?


    Ford er en dejlig bil.... Når den køre! Vi har en ford mondeo, seriøst den er mere holdbar end dengang vi have en gammel nissan! Og sådan en nissan kan du ikk slå ihjel!

  • Quote

    Originally posted by CrazYhanDi



    LAN? sorry for :offtopic:


    Local area network! Der en som har et sted så kommer der en flok nørder og spiller i 7 dage og 7 nætter og spiser pizzaër og drikker cola som homer drikker øl! og går så igen.

  • Heldigt hun ikke rammer andet end døren :D
    Min mor gjorde det samme ved min bil en dag hun kørte ud af indkørslen, ramte heldigvis også "kun" døren :D