Har I nogen sinde tænkt over, hvordan bagsiden af
en smiley ser ud ??
Kig her: http://www.ihimlen.dk/flash_Smielybagfra.htm

Hvordan ser en smiley ud bagfra ?
-
-
LOL
-
ROFL sejt
-
hans røv er flækket (undskyld sproget)
-
den er sq cool
-
ROFL KARTOFFEL!
-
Griner - har allerede sendt den videre.
-
synes ikke lige den var så sjov igen...
-
Originally posted by snuffi
synes ikke lige den var så sjov igen...DET ER OSSE FORDI DU ER DUM!!!!!!!!111oneone hahahahhaahahahahahaahhaha
nå, ikke :/...
-
Originally posted by snuffi
synes ikke lige den var så sjov igen...Det undrer mig ikke - efter at have læst hvad du mener er sjovt
- eller er det fordi det er mig der har sendt den
-
Det er nok ikke rigtigt at spørge om det i det her thread, men hvor meget får du egentlig i 3DMark01, Bentzin?
-
Snuffi er en tosse tralalala
-
LOOOL
-
Originally posted by engel
Det er nok ikke rigtigt at spørge om det i det her thread, men hvor meget får du egentlig i 3DMark01, Bentzin?Undskyld - men hvad mener du (til det første du skriver) ?
Ang. 3Dmark01 - så "tester" jeg min maskine udfra hvordan den reagerer i programmer og spil og når jeg bruger den til de daglige gøremål. Kan den klare det uden at den "hakker" i det, så jeg er tilfreds - ja så er det s.. fint nok for mig. Det ska' li' siges, til dem som ikke ved det, at jeg er rimelig kritisk
-
Det jeg mente var at det nok ikke ville være dumt at føre snakken over på 3dmark i dit thread her om den smiley-ting.
-
Originally posted by engel
Det jeg mente var at det nok ikke ville være dumt at føre snakken over på 3dmark i dit thread her om den smiley-ting.Okay - det er fjong for mig - forstået
Skal lige slå "serveren" til igen - efter en "hård" dag på arbejde
-
Originally posted by bentzin
Ang. 3Dmark01 - så "tester" jeg min maskine udfra hvordan den reagerer i programmer og spil og når jeg bruger den til de daglige gøremål. Kan den klare det uden at den "hakker" i det, så jeg er tilfreds - ja så er det s.. fint nok for mig. Det ska' li' siges, til dem som ikke ved det, at jeg er rimelig kritisk
med andre ord ikke meget??!?
ej sry. kunne ikke lade være.. :]
-
Det er bare okay - Tobias
-
lolda...den var ok humor..