Muslismer på rejse for at fortælle om danmark!

• Nøj hvor blev jeg vred da jeg læste den her artikel jeg synes det er for meget at de tager ud i verden og fremviser danmark sådan! Jeg synes det er direkte landsforæderrig! (kan ikk stave) de burde smides ud af danmark, lige med det samme...! De prøver jo at "yppe kiv" jeg forstår ikk hvordan muslimer kan høre efter sådan nogen idioter! Men det er bare min mening... Hvad mener i?

EDIT: Staver som en hest....

• De kommer til vores land, ergo skal de følges vores lovgivning X(

Hvis ikke de vil det, kan de bare skride hjem hvor de kommer fra :evil:

Hvis danmark ikke snart stopper for at alle de muhammedanere kommer til landet, ender det med vi selv flygter fra vores land. Tager vi derned får vi bare en kugle for panden.

Originally posted by Shooqer
    De kommer til vores land, ergo skal de følges vores lovgivning X(

Hvis ikke de vil det, kan de bare skride hjem hvor de kommer fra :evil:

Hvis danmark ikke snart stopper for at alle de muhammedanere kommer til landet, ender det med vi selv flygter fra vores land. Tager vi derned får vi bare en kugle for panden.

Ikk helt enig.... De må gerne komme til danmark, de skal bare få fast arbejde, og intergrere sig, og tage vores tradition til sig, istedet for vi skal tilpasse os dem...! Og så skal de fanme opføre sig ordenligt både overfor damer og andre medmennesker!! Er lige glad med deres religion...!

• De er landsforrædere. Ikke en skid andet.
    Der jamres altid om at vi generaliserer (det blev penslet i det første interview jeg så med deres overhovede), men hvad kalder man det så når de render rundt og siger at alle danskere er rascister og foragter islam?
    Umiddelbart kunne man ligefrem blive fristet til at tro, at de alene er ude på at starte en krig.

Skulle deres korstog føre til terrorangreb i DK, ville egentlig være interessant hvis nogle af deres egne familiemedlemmer blev ramt. Hypotetisk, selvfølgelig. For siger man så "Jamen det er gud vilje, det accepterer vi"?

Syge i låget.

• "Befolkningen i Danmark er vantro, der hader islam.
    Vi, alle muslimer i Danmark, angribes af dem, danskerne.
    I Danmark taler man om de sygdomme, muslimers bøn forårsager."

8o... Det var da noget underligt noget at udbrede. Det er jo direkte løgn.
    Enten har de en IQ på nul, eller de er rablende gale i hovedet. :roller:
    Personligt er jeg revnende ligeglad med folks bønner. De kan for min skyld bede til de bliver hudløse på knæ, røv og pande af det,
    bare jeg slipper for at høre på det.
    Rager mig langsomt. :roller:

• hvad er det for noget at sige?

hvad fanden bilder de sig ind?

De fleste er kommet her til DK af egen fri vilje, de kan bare skride af egen fri vilje, hvis ikke de vil skride så skal de kraftedeme være taknemmelige for at kunne være her.

Hvis de ikke er tilfredse med vores form for ytringsfrihed, så kan de sq bare skride hjem til deres diktaturer og andre korrupte regimer, og blive der.

men det er da i det mindste godt at nogle andre muslimer begynder at sige dem imod...

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Originally posted by FlowingLil

Ikk helt enig.... De må gerne komme til danmark, de skal bare få fast arbejde, og intergrere sig, og tage vores tradition til sig, istedet for vi skal tilpasse os dem...! Og så skal de fanme opføre sig ordenligt både overfor damer og andre medmennesker!! Er lige glad med deres religion...!

kan godt følge dig, men hvor mange af dem kan sige sig helt fri fra kriminalitet?

10% af landet befolkning er indvandrere
    40% af landet kriminalitet bliver begået af indvandere

Kan godt se at det er synd for dem i deres eget land, men de er selv skyld i det, eller nogen af dem pisser på resten af landet befolfning, og det skal gå ud over os?
    Men hvorfor skal de komme til danmark hele lortet, de andre lande er mindst ligeså gode :9xo

• Synes det er helt ok at der kommer flygtninge osv til dk HVIS de kan finde ud af at få et job og så lade være med at starte alt muligt kriminalitet osv.

Rettet af Aerial - tænk nu over hvad du udtaler dig om tak

• Det rigtig nok.... Jeg har aldrig set en flygte til guatamala? Er også godt træt af invandre der laver kriminalitet, sys vi har store problemer med dem i næstved!!!

Originally posted by Aerial
    Husk venligst vores forumregler inden der postes.

Zlinky - jeg har rettet i din post !!

Sry har jeg brugt reglerne eller?

Originally posted by FlowingLil

Sry har jeg brugt reglerne eller?

Dette emne kommer altid til at gå over gevind. - jeg har allerede måtte rette i 3 posts.

Der vil altid være nogen som f.eks skriver at alle bare skal dø, og de udtalelser giver vi ikke se herinde.

Dette emne kommer altid til at gå over gevind. - jeg har allerede måtte rette i 3 posts.

Der vil altid være nogen som f.eks skriver at alle bare skal dø, og de udtalelser giver vi ikke se herinde.

Okay kan da godt lukke den hvis det er? Men håbede da at folk ville have en nogenlunde anstændig tone...!

EDIT: Hvad er det for nogle højtalere du har i din sig??

Eclipse 307 - har lige fået dem hjem . De er lidt dyre men den reneste lyd jeg nogensinde har hørt :boxed:

Okay men damn hvor er de lækre og se på!!

EDIT: Damn en pris!!!!

• Med fare for at blive kaldt racist (ved ikke om det kan betegnes som et skældsord længere) så mener jeg at de der kommer som gæster (flygning/indvandrer) i vores land må tilpasse sig vore normer og værdier og det gør flertallet da heldigvis også. Men de der gang på gang udviser kriminel adfærd eller landsskadelig virksomhed... ja hvad kan jeg sige... Get the fuck out of here....

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e