Og hvad blev der af motor mus fra mars... De der seje mus der kørte på motorcykel og reddet verdenen fra fishlips... hehe grinern ![]()
Jeg tror at jeg har set for meget tv, da jeg var lille ![]()
Og hvad blev der af motor mus fra mars... De der seje mus der kørte på motorcykel og reddet verdenen fra fishlips... hehe grinern ![]()
Jeg tror at jeg har set for meget tv, da jeg var lille ![]()
He he he, ja "Biker Mice from Mars", dem kan jeg godt huske. Hvad blev der egt. af "Red Joppe, Død eller Levende"? Ham der den svenske dreng med et plysdyr der var en muldvarp. Den muldvarp kom godt nok på afveje. Det var vist i en børnetime der hed "Et Lille Øjeblik", så vidt jeg husker. Og så var der også "Drømmetime med Janos", en hel halv time med tegnefilm som børnetime. Det var store sager, en hel halv times tegnefilm på dansk TV.
Den bedste Cola, kunne man også engang få i klar. Aner faktisk ikke om man kan endnu.
QuoteOriginally posted by Macimuz
Den er der da endnu, bare ikke så "stor" længere
Nej, jeg tænker på den med ananas-stykker og små nødder i toppen.
De var lige kort fremme ifm. et eller andet 80´er hit fra Frisko.
QuoteOriginally posted by Expendable
He he he, ja "Biker Mice from Mars", dem kan jeg godt huske. Hvad blev der egt. af "Red Joppe, Død eller Levende"? Ham der den svenske dreng med et plysdyr der var en muldvarp. Den muldvarp kom godt nok på afveje. Det var vist i en børnetime der hed "Et Lille Øjeblik", så vidt jeg husker. Og så var der også "Drømmetime med Janos", en hel halv time med tegnefilm som børnetime. Det var store sager, en hel halv times tegnefilm på dansk TV.
Ja og i dag kan du næsten ikke finde en kanal uden mindst 1 times tegnefilm hver dag ![]()
QuoteOriginally posted by Aerial
Vi så altid en film til en kammerats børnefødselsdag igennem en årrække. Det var omkring midten af 80'erne. Tror den hed århundredes fodboldskamp med nogle dyr tegnefilmsdyr der spillede fodbold - god griner.
den film har jeg kun prøvet at opspore i 15 år uden held, så den må på listen over "hvor blev de af"
Den film du snakker om der kender jeg en der har !! Atlså på VHS.. Kan da lige spørge ham om han gider finde den.. ![]()