Søgning på tråde.

• Er der andre end mig der ikke kan lede efter "gamle" tråde....????

Hvis jeg laver en "search" på en tråd jeg ved eksisterer og skriver den nøjagtige overskrift - så kan den ikke findes. Hvis jeg så kigger under en given bruger som jeg ved har skrevet i denne tråd - så kan jeg godt finde frem til den og så se den.

F.eks. denne tråd : MicroCool NorthPole og ChipSink

Jeg ved 100% sikkert at overskriften lyder sådan - men via en søgning finder jeg den ikke - kigger jeg så under hvad jeg selv eller f.eks Axel har skrevet af posts - så er den der - og jeg kan få vist hele tråden...

Søger jeg totalt forkert eller er det samme fejl som gør at jeg ikke kan vælge orange baggrund.. :] :]

• jeg har også det problem..

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Originally posted by Torque
    Jeg tror nogle af de gamle tråde blev slettet, da forummet blev opdateret. Men tag mig ikke på ordet :D

Det ka sku egntli godt være du har ret i det, prøvede lige at søge på nogle nyere tråde og det virkede som det skulle ;)

Originally posted by Torque
    Jeg tror nogle af de gamle tråde blev slettet, da forummet blev opdateret. Men tag mig ikke på ordet :D

Jaaaaaa - det troede jeg også først - men hvis jeg søger på mine egne posts - finder jeg HELE tråden og så må den vel være der et sted......

Hmmmmm - må vel høre Mr. Tweak - ku' jo være der var en logisk forklaring - det er sgu irriterende når man lige skal kigge i en gammel tråd - så kan man sgu ikke finde den frem.. :(

• Jep - det lyder sgu sært 8o