jeg startede min comp for ca. 30 minutter siden, og glemte at starte min pumpe , jeg sad lidt inde på tweak og læste. Lige pludselig kunne jeg ikke forstå hvad det var for en lyd. Det lød som noget der kogte.... så så jeg ind i min comp og der stod vandet i mit kølehovede og kogte, :] men min comp gik ikke ned... det er sq det jeg kalder et godt kølehovde

super godt kølehovede!!!
-
-
Originally posted by b_ball
jeg startede min comp for ca. 30 minutter siden, og glemte at starte min pumpe, jeg sad lidt inde på tweak og læste. Lige pludselig kunne jeg ikke forstå hvad det var for en lyd. Det lød som noget der kogte.... så så jeg ind i min comp og der stod vandet i mit kølehovede og kogte, :] men min comp gik ikke ned... det er sq det jeg kalder et godt kølehovde
Skynd dig ned at spille lotto - og se så at få bestilt det skide relæ - så pumpen starter med PC'en....
-
Originally posted by WizZarD
Skynd dig ned at spille lotto - og se så at få bestilt det skide relæ - så pumpen starter med PC'en....
hehe ja vi er jo nogle der ikke har penge :]
-
Der var du sq heldig Niklas...
Har slangere ikke taget skade? -
Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
Der var du sq heldig Niklas...
Har slangere ikke taget skade?en lille smule men ikke noget man ser...
-
lav da et relæ selv.. det koster 30 kr..
-
Originally posted by Getalife
lav da et relæ selv.. det koster 30 kr..det kan jeg sq ikke :] så heller lære at huske at tænde for den
-
Det du skal bruge er:
Et relæ - Feme MZP B 100 44 10 = 30 kr
En diode - 1 kr
Et 3 polet hun stik til bundkort - 5 kr?
Noget ledning - Findes i skuffen?
Et han og hun 230V stik - Findes i skuffen?
Evt en kasse.. - 19 krFor 55 kr kan du selv lave dit eget relæ... og ganske lige så fint som dem til 200kr..
-
Originally posted by b_ball
det kan jeg sq ikke :] så heller lære at huske at tænde for den
Arh hold da op.. stik mig delene, så skal jeg da nok lave det.. det tager 5 min.
-
Originally posted by Getalife
Arh hold da op.. stik mig delene, så skal jeg da nok lave det.. det tager 5 min.
ok det finder vi lige udaf, men det bliver nok først til den 1 da jeg er total flad
edit: jeg har lige addet dig på icq
-
lol noob niklas...
men nice gfx køling: Link senere! -
Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
lol noob niklas...
men nice gfx køling: Link senere!ja jeg er lidt noob
tak.... det ser total cool ud.... og siger ikke noget..
-
hehe