Abstinenser

Originally posted by CarStone

Jeg ville sku også være pissed hvis min server ikk var oppe endnu :boxed: nok ringe derned og gi dem et verbalt møgfald!! betaler sku for det! :crazyeyes:

Heh ja blizzard skylder mig faktisk penge nu det er en dejlig fornemmelse :))

Originally posted by SeePee

Argh, lad være med at komme med komplet ligegyldige posts :idea:

Siger ham der lavede den komplet ligegyldige tråd. "iih naarj, server åbner hele 2 timer senere, mit liv er gået i stå" :boxed:

Originally posted by Ramaskriget

Siger ham der lavede den komplet ligegyldige tråd. "iih naarj, server åbner hele 2 timer senere, mit liv er gået i stå" :boxed:

Spot on !

Men principielt er det utrolig svagt, eftersom det er en service man betaler for.

Originally posted by Carlsen

Spot on !

Men principielt er det utrolig svagt, eftersom det er en service man betaler for.

Ja det kan jeg godt se, det er lidt ærgeligt. men som regel plejer de da at lægge ekstra dage til ens abbonement (stavebøf :S), når den slags sker. plus at det kun er et par timer ud af en måned. Lad os regne lidt på det. 5 timer om dagen i.. 25 dage siger vi. det giver 125 timer. 125/2 = 62½. 90 kr. om måneden ca. koster det, og hvis vi dividere det med 62½, bliver så 1.44 kr.
    Hold da op en formue.

• Jeg tror ikk du fatter...

Når der lige er kommet en ny patch ud med masser af lækkert indhold og nye ting osv, så tror jeg han har glædet sig hele dagen på at logge ind og tjekke det ud.
    når så hans server ikk engang er åben endnu, men alle de andre kører fint (næsten) ka jeg da godt forstå han blir pissed..
    og hvor siger han hans liv er gået i stå? :roller: ingen steder. Han brokker sig bare over deres elendige service, og det er der intet galt i.

:pokey:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Ja det kan jeg godt se, det er lidt ærgeligt. men som regel plejer de da at lægge ekstra dage til ens abbonement (stavebøf :S), når den slags sker. plus at det kun er et par timer ud af en måned. Lad os regne lidt på det. 5 timer om dagen i.. 25 dage siger vi. det giver 125 timer. 125/2 = 62½. 90 kr. om måneden ca. koster det, og hvis vi dividere det med 62½, bliver så 1.44 kr.
    Hold da op en formue.

Det er princippet. Når man betaler for at Blizzard holder servere ved lige, skal det sku også virke. Det er det de har deres ugentlige vedligehold til, hvor stort set alle ved at man ikke har adgang - og de fleste af os alligevel er på arbejde eller i skole.

Så når de i forvejen sætter tid af til ugentligt vedligehold, er det sku for dårligt at det ikke kører når de ruller en patch ud. For det ville da være synd og skam at sige at de ikke har haft tid til at forberede sig.

Undskyld mig, men hvordan fanden kan du udtale dig om hvorvidt mit liv er gået i stå eller ej?

Det er et WoW forum, og jeg har lavet en tråd der omhandler at realms ikke var blevet åbnet og at de virker ad helvedes til..

• Jeg er pissed!

Havde lige startet en allie char....og synes det gik meget godt! Så kommer der den der patch, fint nok! Men så siger de fandme at Genjuros er der problemer med! Så jeg tænker okay det kan jo ske, men stadig efter 2 dage kan jeg ikke logge ind! Det er simpelthen for dårligt med alle de penge de tjener på det spil burde der ikke være nogen problemer med servicen da trods alt mange penge går til det! :finger: