Dækker forsikringen?

Originally posted by Zlinky
    Siger heller ikke at de SKAL salte eller sande her, men de måtte da i det mindste godt rydde skidtet? Det eneste der er blevet gjort her er at det er blevet kørt ned af bilerne.

Tror du selv på de har ressourser til det? Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har oplevet en villavej blive ryddet for sne ..

Klart det ville være fedt hvis de gjorde - den perfekte verden findes bare ikke ..

Originally posted by Burger

Tror du selv på de har ressourser til det? Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har oplevet en villavej blive ryddet for sne ..

Klart det ville være fedt hvis de gjorde - den perfekte verden findes bare ikke ..

Hmm..
    Himlen ?! :)

Alså, nu ved jeg godt at i alle er gudsbørn og hverken kunne finde på at køre 81 km/t hvis der var 80km/t fartgrænse, og man er mega svin hvis man gør det...
    Men jeg synes nu det er pisse sjovt at smække bilen rundt i dette glatte føre.. - Så hell no, de skal ikke ta villa vejenes sne :D

Originally posted by Burger

De bliver jo ved med at skære ned på alt ting, så et eller andet sted må de jo have penge til overs. :) Men nej, den perfekte verden findes ikke.. men alligevel ... ;)