• Er jeg den eneste der hader myg????

Ville lige høre om der er andre der hørt om en lydfil der udsender en lyd som mennesker ikke kan høre men myg ikke kan ta, har nemli selv hørt om det engang men det er ved at være lang tid siden...

Kunne nemli være dejligt at smække vinduet op om natten i den her varme UDEN at der kom myg ind!

Originally posted by cla
    Er jeg den eneste der hader myg????

Ville lige høre om der er andre der hørt om en lydfil der udsender en lyd som mennesker ikke kan høre men myg ikke kan ta, har nemli selv hørt om det engang men det er ved at være lang tid siden...

Kunne nemli være dejligt at smække vinduet op om natten i den her varme UDEN at der kom myg ind!

Jeg afskyr myg - de små irriterende bæster kommer altid snigende om natten og bider mig !¤&!#/&#%/

Har også hørt om en tingest som afgiver højfrekvente lyde. Ihvertfald til rotter. Ved ikke om det samme gør sig gældende ved myg :rolleyes:

Originally posted by Torque
    Jeg afskyr myg - de små irriterende bæster kommer altid snigende om natten og bider mig !¤&!#/&#%/

Har også hørt om en tingest som afgiver højfrekvente lyde. Ihvertfald til rotter. Ved ikke om det samme gør sig gældende ved myg :rolleyes:

Det kunne fa*** være rart, så kunne det da være man kunne slippe for de mægdyr!!!

Originally posted by gINCAKe
    syntes jeg læste om en ringetone til en mobilos der kunne det der stunt om det passer skal jeg ikke kunne sige.....!!!
    hader også myg, blodtørstige bæster kan drive en til vanvid

Kan ringetoner egntli afspilles på com? for så er det da et forsøg værd..., altså hvis du ved hvor den ringetone er....

• Hmm sover med åbne vinduer hele natten, bliver da ik bidt, der må være et eller andet galt med mit blod, da min kone brokker sig over de myg hele tiden....

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

Originally posted by Bjørn B
    Hmm sover med åbne vinduer hele natten, bliver da ik bidt, der må være et eller andet galt med mit blod, da min kone brokker sig over de myg hele tiden....

:)

Ja du er en af de heldige som har blod myg ikke gider ta, gid det var så vel for alle X(

• Jeg hader fluer, for når man går i seng uden at have killed them, så slåser man med den hele natten og damn det er træls, fluer er mit hade dyr og myg kommer lige efter, hvorfor findes de!!!!!!!

Myg og fluer er satans værk :evil: hehe