Yeah Baby Yeah Endelig

• :D !

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Glemte lige og skrive at der er nogen ridser i den ene side, som er blevet lavet, bare med den forkerte maling, MEN man skal helt hen til bilen for at kunne se dem, står du bare lidt væk synes jeg de er svære og se, har forresten også købt en headunit fra Sony idag fra deres Xplode serie, plus nogen højtalere fra samme serie, 1700kr ialt kom mig og kæresten af med for det, skal så lige spare lidt sammen, så står den på en 8" sub, plus forstærker fra Sony, også fra deres Xplode serie
    Højtalerne er blevet monteret idag, headunit blir nok imorgen regner jeg med.

Originally posted by X-Man
    Glemte lige og skrive at der er nogen ridser i den ene side, som er blevet lavet, bare med den forkerte maling, MEN man skal helt hen til bilen for at kunne se dem, står du bare lidt væk synes jeg de er svære og se, har forresten også købt en headunit fra Sony idag fra deres Xplode serie, plus nogen højtalere fra samme serie, 1700kr ialt kom mig og kæresten af med for det, skal så lige spare lidt sammen, så står den på en 8" sub, plus forstærker fra Sony, også fra deres Xplode serie

BRIAN :))

Originally posted by gINCAKe
    ligner sq da en ok raket :D tillykke

Ja sku, skulle lige prøve hvad den sådan rigtig kunne da jeg kom på mortorvejen på vej hjem, var oppe 180km/t da jeg var nød til og sætte farten ned pga en anden bil der var ved at komme i vejen, vil nok mene den kunne ha klaret 190km/t no problem. :P

• Hey tillykke med din Auto, den ser da ud til at være i pæn stand.....

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

så du 48 timer på tvdanmark igår 8)

Jeg gjorde. :D - satme nogle fine biler imellem. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

nemlig, også meget frisk tøs hende den lyshårede ræser kan ikke huske hvad hun hed ;)

Har mødt hende personlidt engang, hun er sku en sød pige, men DAMN hun er syg i hovedet når det kommer til biler, og er du gal hendes bil er vild, den skal jeg sku aldrig sidde bag rattet i, ville aldrig være i stand til og styre den tror jeg :))

Originally posted by X-Man
    så står den på en 8" sub, plus forstærker fra Sony, også fra deres Xplode serie
    Højtalerne er blevet monteret idag, headunit blir nok imorgen regner jeg med.

Har selv opgraderret med 2 * 10'' Vmax enheder i et 50 liters kabi i min. (1200W)

Dejligt med lidt god musik når man er på farten ;)