Er en XBOX 360 pengene værd?

  • Quote

    Originally posted by Kisker^
    man har en computer. der kan man jo alt på . kan man jo ikke på en spille consol. man kan kun spille.


    I bliver ved med at tage computeren ind i billedet .. En konsol og en PC er to forskellige ting (producter som Carlsen siger) ...


    Der er en anden charme over at sidde nogle stykker eller bare en selv og flå i joypadden til et eller andet cool bilspil eller andet spændende til en konsol.


    Har min Amiga sluttet til, og det er bestemt sjovere at game på den end på min pc, selvom den kan så og så meget... Så er det bare ikke det samme, og det bliver det aldrig ..


    Men igen, det er jo en smagssag ...


  • Ja, FPS er bedst på en PC, men spil som NFS MW osv. er mindt lige så gode på konsol, hvis ikke bedre. Der er også mange, der siger, at man "bare" skal have en PC, der kan klare det.


    Det bliver jo sjovt at se, hvilken Pc, som det vil kræve at køre Oblivion :)), mens tingene bare vil flyve afsted på en xbox 360.

  • Jeg er enig i at det der mande hygge lørdag aften, hvor man deler en kasse bajer er bedre ved en xbox end ved en computer da multiplayer multiplayerfunktionen er tilstede.. Der er ikke samme mulighed for at spille CS 4 mand under samme tag..

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg er enig i at det der mande hygge lørdag aften, hvor man deler en kasse bajer er bedre ved en xbox end ved en computer da multiplayer multiplayerfunktionen er tilstede.. Der er ikke samme mulighed for at spille CS 4 mand under samme tag..


    Jooh, hvis de tog pcen med :))

  • XBoxen er, men har en fornemmelse af at spillene til den er noget så dyre.. Det plejer konsol spil squ altid at være og det er squ det de tjener penge på...


    "Se den her XBox! Den forærer vi væk, men så ska i også lige købe en røvfuld spil..." (Mens forhandleren gnider sig i hænderne)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    XBoxen er, men har en fornemmelse af at spillene til den er noget så dyre.. Det plejer konsol spil squ altid at være og det er squ det de tjener penge på...


    "Se den her XBox! Den forærer vi væk, men så ska i også lige købe en røvfuld spil..." (Mens forhandleren gnider sig i hænderne)


    De sidste par spil jeg har købt til PC lå omkring de 400kr. Det sidste spil jeg købte til PS2 kostede også 400kr.
    Måske er spillene til konsollen lidt dyrere (efter hvad jeg kan se på f.eks. softxchange, er det vel en hundredemand pr spil. Og her snakker vi til 360'eren) men altså.. det er ihvertfald ikke noget man kan argumentere med, når man snakker pc vs. konsol. Man skal købe mange spil før den hundredekroneseddel de koster ekstra pr stk, er brugt på den difference en PC med matchende hardware koster at købe. Med matchende, tænker jeg selvfølgelig på en PC der kan følge med når det kommer til afvikling af spil. Ikke en direkte sammenligning.
    Men enhver kan da se, at man skal have en ret voldsomt PC for at afvikle et spil som PGR3. Grafikkort dertil vil jo nærmest koste det samme som hele konsollen.

  • Meget god tråd egentlig, for jeg har selv siddet og overvejet det samme.. Prøvede en X360 hos en ven der ikke har HDTV, og var ikke videre imponeret. Har dog i mellemtiden tænkt lidt over hvad jeg bruger min computer til ~ internet og msn, faktisk ikke andet - sjældent spil.


    Hvis man tænker over det, er det faktisk ikke mange penge for en X360 da et godt grafikkort til computeren alligevel koster de der 2000-3000.. Derudover har man ikke problemer med spil der ikke virker og drivere der fucker op - det har man med computeren! - Selvfølgelig er der størrere "bevægelsesfrihed" på en computer i forhold til en konsol - men en konsol er jo decideret til gaming!


    Både X360 spil og PC koster jo næsten det samme.. Alle nyere spil til computer koster de der 400kr. - næsten det samme som til X360.


    Her engang i til næste år vil jeg anskaffe mig en X360 og pakke computeren lidt væk (undtaget til internet og msn)..


    Når almindeligt dødelige folk som os har råd til HDTV bliver det jo for alvor sjovt! :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().