10 dage gratis?

• Okay,

Har skaffet et fra en ven.

Sidder og laver den her account. Og så skal jeg pludselig bruge kreditkort.. Hvad er det nu lige for nået? Bliver jeg så også charged når de 10 dage løber ud? Og hvorfor skal jeg vælge en account type?

Her er hvad de skriver:

Select a subscription plan from the choices below. Should you decide to upgrade your account from "Guest Pass" status to retail status, the subscription you select will automatically be initiated to ensure a seamless World of Warcraft play experience. To avoid any interruption of service, your subscription is set to renew itself automatically. At the end of each subscription period, your credit card will automatically be charged the amount of your selected plan and a new subscription period will be initiated. Your epic quest continues uninterrupted.
    If you experience any problems or have questions/concerns about this page, please contact our Account and Billing team via http://www.wow-europe.com/en/support/

• du skal vælge en acc. type så de kan se det er den gratis prøvetid, og du bliver ik charged nået som helst.. man skal ALTID registrere sit visa kort ved online play.. sådan er det bare, og det kan du ik gøre noget ved :S

• pas på!

starwars galaxies snød mig og 4 andre kammerater!

De skrev:

buy 1 month
    buy 3 month
    buy 6 month

Jeg købte så 3, men alligevel tog de bare flere måneder derefter, bare en af gangen.

• min fætter siger at man kan prøve det i 10 dage inden man køber spillet .. jeg vil nemlig også gerne prøve spillet inden jeg køber det :)

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

• nu er det meget normalt at de bliver ved med at tage penge, selvom de 3 måneder er gået indtil man selv afbryder sin account.

Gik du ind inden de 3 måneder var gået og afbrød den?

• Der bliver ikke trukket nogen penge fra dit kreditkort før du har købt spillet, opgraderet til "fuld" account og har brugt den gratis måned der er med når man køber spillet!
    Vælger du bare at droppe det efter de 10 dage, kommer det ikke til at koste dig en krone!

• det er det man ville undgå .. altså købe spillet .. det er jo ret mange penge at give for noget man ikke kan li ?

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by Kisker^
    det er det man ville undgå .. altså købe spillet .. det er jo ret mange penge at give for noget man ikke kan li ?

Ok kan godt være jeg ikke udtrykte mig så klart!
    Hvis du får et 10 dages guest pass af en ven, skal du godt nok indtaste kreditkort oplysninger, men beslutter du dig for at stoppe efter de 10 dage kommer det ikke til at koste dig noget!