Egentligt ærgerligt med none animated sigs på tweak

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nu er det heldigvis ikke dig, der bestemmer hvilket standpunkt folk skal ta' ! [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/super/146.gif]
    Kan ikke se der er noget problem, hvis man overholder de regler der er.


    Du skriver du personligt er bedøvende ligeglad ! Hvad skal så en tåbelig bemærkning om, at folk er hyklere, til for ? [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/humor/46.gif]
    Moral er godt - men dobbeltmoral er er altså ikke dobbelt så godt. :roller:


    Jamen det er da ærgerligt at jeg åbenbart har pisset på din sukkermad.
    Jeg mener bestemt at det er hyklerisk at man kan mene at animerede signaturer er noget skidt fordi det forvirrer, og samtidig kan mene at animerede avatars og animerede smilies er helt i orden. Det er da helt og holdent det samme.


    Ja, jeg er bedøvende ligeglad med om her er helt rent eller flyder med animerede billeder over det hele. Det generer ikke mig. Bare så længe folk da selv ved hvad de vil. Det var hvad jeg kommenterede, ret åbentlyst endda. Det gør mig ikke til en hykler eller dobbeltmoralsk. Det er to forskellige holdninger vi diskuterer her.


    Er som sagt ikke imod de regler vi har, jeg sætter blot spørgsmålstegn ved hvordan man kan forholde sig sådan til det.


    Eftersom du åbenbart føler dig trådt over tæerne, kunne det da være du ville forklare mig forskellen på en animeret avatar og en animeret signatur? Hvordan kan en animeret avatar være mindre distraherende end en signatur? Fordi signaturen er større?

  • Reglerne er som de er og de bliver ikke lavet om. Animerede signaturer vil føre til et meget uoverskueligt forum, da nogen helt sikkert ikke vil kunne finde ud af at lave noget stilfuldt.


    Animerede avatarer er tilladt til en hvis grænse - dvs. hvis det er sådan nogle der blinker helt vildt og er til irritation, så vil personen blive bedt om at fjerne den.


    Men da der også er et max størrelse på avatars, så vil store filer jo være udelukket - det er de jo ikke i en signatur hvor man linker til billedet! Så kan en person jo lave en på 2MB, og når så ligepludselig at 20 personer har det i en tråd, så vil det tage laaaang tid at loade.

  • Alt animeret burde forbydes.
    Signaturer, avatars og smilies.
    Det er da alt for belastende at se på.
    I det hele taget burde alle smilies at blive fjernet. Folk bruger jo altid smilies som en eller anden alibi-forklaring. Man fyrer lige en sviner til en og slutter af med :P fordi hvis de så bliver sure betyder smilie'en jo at det bare var for sjovt!


    Væk med det lort.


    Quote

    Moral er godt - men dobbeltmoral er er altså ikke dobbelt så godt. Roller


    Bent, er det dig selv du snakker om her? Mener du det seriøst eller var det sarkastisk? Jeg syntes ihvertfald det er ret dobbeltmoralsk at sige animerede signaturer gør siden forvirrende mens avatars ikke gør.
    Så syntes jeg for øvrigt også du altid skriver meget fjendtlig når folk udtrykker en anden mening end din.


    Quote

    Nu er det heldigvis ikke dig, der bestemmer hvilket standpunkt folk skal ta' !


    Det er en super kommentar det der.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad



    Bent, er det dig selv du snakker om her? Mener du det seriøst eller var det sarkastisk? Jeg syntes ihvertfald det er ret dobbeltmoralsk at sige animerede signaturer gør siden forvirrende mens avatars ikke gør.
    Så syntes jeg for øvrigt også du altid skriver meget fjendtlig når folk udtrykker en anden mening end din.



    Det er en super kommentar det der.


    Sad og tænkte akurat det samme.!


    Næsten hver gang Bent kommer ind i en tråd, blir der dårlig stemning..

  • Quote

    Originally posted by Schultz


    Sad og tænkte akurat det samme.!


    Næsten hver gang Bent kommer ind i en tråd, blir der dårlig stemning..


    Hvorfor kommer der altid sådan en gang barnligt ævl. Hvem var det, der begyndte med, at kalde folk som overholder vores regler, for 100% hyklere. Ihf. ikke mig. Læs nu hvad folk skriver og drop så de der latterlige beskyldninger.


    Og hvis i har nogle personlige betragtninger, så står der også i vores regler, at det skal foregå over PM. - Tak.
    Det er godt nok utroligt !!!

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Hvorfor kommer der altid sådan en gang barnligt ævl. Hvem var det, der begyndte med, at kalde folk som overholder vores regler, for 100% hyklere. Ihf. ikke mig. Læs nu hvad folk skriver og drop så de der latterlige beskyldninger.


    Og hvis i har nogle personlige betragtninger, så står der også i vores regler, at det skal foregå over PM. - Tak.
    Det er godt nok utroligt !!!


    Hvor I reglerne står det? Jeg kan i hvert fald ikke finde det, men tilgengæld kan jeg se at man skal holde en ordentlig og sober tone hvilket i hvert fald ikke altid er tilfældet.


    Med hensyn til hykleriet, så er jeg 100% enig i at det er hykleri.


    Nu siger Happy\\ godt nok at reglerne ikke bliver lavet om, men han siger jo samtidig også at de animerede signaturer er blevet ulovliggjort fordi det ikke er alle der kan finde ud af at lave noget stilfuldt med dem - der kunne jo evt. sættes den samme uskrevne regel for signaturne som for avatar'sne, at det skal være noget roligt og derved som fx det Tidsmund havde engang hvor den fadede fra Tismund.dk over i Noob.dk. Samtidig kunne man sætte en max regel for hvor meget de måtte fylde, og på den måde var loade problemet også løst.


    Siger ikke at de skal laves om, siger bare at det kunne være en idé. Det fungerer fint nok som det er nu, men det ville være lidt frækkere på den anden måde - og i sær når avatars godt må være animeret. Dog er jeg træt af den utroligt lave grænse som der er for størrelsen som det må være.


    Synes dog også at det er utroligt at du, Bentzin bliver sur over en lille ting som det her.


  • Reglerne er som de er, og bliver ikke lavet om - vil være for besværligt.
    Der er en max grænse på hvor meget et avatar må fylde, og det bliver heller ikke lavet om.


    Indtilvidere har det ikke været det store problem med animerede avatars - folk lader til nogenlunde selv at kunne se en grænse.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Velkommen til gul stue .. :roller:


    Må nu indrømme...fandt det en snag morsomt :crazyeyes:


    Hehe ...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Muffe
    Håber så bare at min avatar demonstrere hvorfor det skal forbydes :)


    Det er hvad jeg kalder guf for øjnene :9xo

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Muffe
    Håber så bare at min avatar demonstrere hvorfor det skal forbydes :)


    Sådan en skal vi da alle have eller :$


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • hm, avatar må gerne være animeret... fedt, men den der der blinker sådan skriger ligefrem efter hovedpine...


    kan man lave det i flashMX?, fik lige en fed ide til en ny avatar, hehe...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Muffe
    Hmmmmn.. Dvs. avatars GODT må være animerede.. hmmmmmnn.... :)


    Fik mig lige til at falde ned af stolen af grin :D


    Gider ikke engagn kommentere på Bentzin for hans holdning er da dobbeltmoralen selv.. jamen hov der kommentere jeg jo aligevel :$