Hej jeg har en Rouge Quest hvor jeg skal til hillsbrad, men jeg ved ikke hvordan jeg kommer dertil?
-
-
Følg vejen fra Menethil Harbor nordpå til Arathi Highlands, følg vejen mod vest til Hillsbrad!
I øvrigt er questen ikke værd at lave, du får bare en ny quest hvor du skal øge din rep med Ravenholt, når du har gjort det sker der ikke mere!
-
Originally posted by DKTiger
Følg vejen fra Menethil Harbor nordpå til Arathi Highlands, følg vejen mod vest til Hillsbrad!I øvrigt er questen ikke værd at lave, du får bare en ny quest hvor du skal øge din rep med Ravenholt, når du har gjort det sker der ikke mere!
Okay får man ikke noget ud af at øge ens rep med Ravenholt?
-
Originally posted by Patrick S
Okay får man ikke noget ud af at øge ens rep med Ravenholt?
Næh egentlig ikke! Man kan købe en engineering schematic, kan ikke lige huske hvad det er for en, men jeg er ret sikker på at den også kan købes andre steder. Så kan man købe opskriften på twisle tea, men den skulle man jo gerne have i forvejen!
-
er den quest ikke stadig bugged?
-
Originally posted by Mindlink
er den quest ikke stadig bugged?Hvad mener du med bugged? Du kan sagtens gemmenføre questen, der sker bare ikke mere bagefter!
-
Originally posted by DKTiger
Næh egentlig ikke! Man kan købe en engineering schematic, kan ikke lige huske hvad det er for en, men jeg er ret sikker på at den også kan købes andre steder. Så kan man købe opskriften på twisle tea, men den skulle man jo gerne have i forvejen!
Okay ja så kan jeg godt se der ik er meget ved det, men er det et godt sted at Queste Hillsbrad? jeg er lvl 29
-
Tja der er mange steder man kan være hele vejen igennem sin lvl tur men ja hvis mobsne passer til din lvl så det perfekt
og så længe du kan klare questne og de gir godt så det jo ikke tosset
men en god side er http://www.thottbot.com der kan du finde alt
-
Originally posted by Jaiz
Tja der er mange steder man kan være hele vejen igennem sin lvl tur men ja hvis mobsne passer til din lvl så det perfektog så længe du kan klare questne og de gir godt så det jo ikke tosset
men en god side er http://www.thottbot.com der kan du finde alt
Hvis det er contested area, så syns jeg det er en god idé at være 2+ over mobs... Ellers er man nede på ca. 70% liv efter hvert mob og det er ikk et sjovt sted at starte i forhold til en player af modsat oprindelse