Assassination Blade setup.

• Jeg ville høre hvad i ville anbefalde og hvae på som main of off hand..

Jeg har 2xAssassination Blade..

1stk med +15agi
    1stk med +5 Wep dmg

Hvad for en af dem skal jeg have i main ?

Eller skulle begge 2 være med +15 agi ? Det er trosalt dyr enchant til 100g ;( Så ville høres jeres mening inden.

Nogen der ved hvor meget +agi der skal til før det svare til 1% crit ?

CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

• Hvis du tager 1 af hver skal du putte den med +weap dmg i Mainhand.

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• ingen grund til at bruge +5 dam på Swords da Sinister Strikes og eviscerates ikke er baseret på % af dmg

derimod hvis det var daggers så ville der være stor foreskel

2 x Swords ville jeg nok enten gå Crusader Mainhand og 15 Agil offhand eller 2 x 15 Agil

Originally posted by h0d
    ingen grund til at bruge +5 dam på Swords da Sinister Strikes og eviscerates ikke er baseret på % af dmg

2 x Swords ville jeg nok enten gå Crusader Mainhand og 15 Agil offhand eller 2 x 15 Agil

Virker +dmg heller ikke på backstab så? Vil bare lige høre, for så vil jeg da nok få anskaffet mig crusader på min shanker istedet :)

Rig:

Originally posted by h0d
    ingen grund til at bruge +5 dam på Swords da Sinister Strikes og eviscerates ikke er baseret på % af dmg

sinister strike jo, evis nej

sinister strike er jo weapon dmg + xx som SS giver

Originally posted by ^Genzo^

sinister strike jo, evis nej

sinister strike er jo weapon dmg + xx som SS giver

Det mente jeg nok, mange tak, beholder bare +4 dmg så :p

Rig:

• Well, jeg vil klart gå 15 agil fordi de mange bonuser det giver frem for +5 damage, man skal jo lige tage hensyn til at de +5 damage kun bliver lagt på max damage og der får man sq ikke lige den største bonus hvis man tager hensyn tli sinister strike som du sagde var weap dmg + ss dmg

derimod hvis det var dagger og man brugte backstabs/Ambushes så ville det klart være en fordel at have +5damage for her har man ikke tale om faste tal men derimod % oven i damage