Jae, nu har der været en masse med signatur lavning på det sidste, så lysten kom dælme også farende op i mig.
Der skal selvfølgelig laves tilhørende Avatar, alt efter om i "godkender" denne sig eller ej
Anyway, hvad syntes i?
Jae, nu har der været en masse med signatur lavning på det sidste, så lysten kom dælme også farende op i mig.
Der skal selvfølgelig laves tilhørende Avatar, alt efter om i "godkender" denne sig eller ej
Anyway, hvad syntes i?
Du har stavet dit navn forkert
Ellers ser det sgu meget godt ud. Lidt syndt at teksten til højre er lidt grumset, ellers gode farver og struktur sårn overall bliver spændene at se mere
QuoteOriginally posted by Tismund
Du har stavet dit navn forkert
Ellers ser det sgu meget godt ud. Lidt syndt at teksten til højre er lidt grumset, ellers gode farver og struktur sårn overall
bliver spændene at se mere
Well I'll be damned Satme en smutter der vil noget...
Altså merry christmas teksten?
Okay takker..
Ganske enkel, men okey flot, syndes bare det er lidt tomt, og måske skulle du sætte stroke på det der tweak osv.
Har du lagt scanlines i baggrunden? det ser ihvertfald godt ud
men meget godt, hvis du ikke har arbejdet så meget med det.
QuoteOriginally posted by S.STAACK
Ganske enkel, men okey flot, syndes bare det er lidt tomt, og måske skulle du sætte stroke på det der tweak osv.
Har du lagt scanlines i baggrunden? det ser ihvertfald godt ud
men meget godt, hvis du ikke har arbejdet så meget med det.
Ja, jeg er enig, men vidste ikke lige, hvad jeg ellers skulle smide ind Nogen forslag?
Ja, det med stroke, jeg syntes ikke jeg ville fremhæve det, for da jeg gjorde det, blev det alt for dominerende..
Scanlines, jae, ved ikke lige hvad det er, men nogle linjer ja
QuoteDisplay MoreOriginally posted by learner
Ja, jeg er enig, men vidste ikke lige, hvad jeg ellers skulle smide ind
Nogen forslag?
Ja, det med stroke, jeg syntes ikke jeg ville fremhæve det, for da jeg gjorde det, blev det alt for dominerende..
Scanlines, jae, ved ikke lige hvad det er, men nogle linjer ja
Ja scanlines er nogle linjer eller forskellige mønstre... (min sig er de firkantet, hvis du kigger rigtig rigtig godt efter )
Sæt stroke til en pixel og fint en farve, der er lidt mørkere end baggrunden...
Du kunne så evt. finde en figuer, ja måske en simpsom figuer, under cirkelen, og sæt dens mode til soft overlay ellers luminosity.
Thanks S.STAACK, det gav mig sgu noget inspiration
QuoteOriginally posted by learner
Thanks S.STAACK, det gav mig sgu noget inspiration
Var så lidt det giver lidt mere liv, med den bjørn.
Brug stickyen i toppen af forummet - den er der for det samme