Hvor låner jeg et nazi flag?

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Meget skræmmende du kender til så mange bands ;)


    Sagt af en, som har, eller i hvert fald har haft, Marylin Manson halvnøgen, som sit baggrundsbillede... :))... ;)

  • 2 Spørgsmål:


    Hvor finder jeg nogle nazi releterede billedere der skaber frygt? Så som døde folk (som følger af ophold i koncentrations lejre)


    PS.


    Hvordan sidder jeg et vandt mærke ind i Word?


    altså et billede.. som skal funkere som vand mærke

  • Tak


    Jeg står med 2 rigtige store ting jeg skal vide!


    1- Hvordan ligger jeg et billede ind som vandmærke i Word


    2- Hvordan linker jeg optil en film i en power point præsentation, jeg har prøvet og virker fint med billedere, men det virker ikke når det er en film, den siger bare ''Kan ikke åbne den angivne fil''


    hjælp!


  • 1. Hvis man i det hele taget kan det, har jeg i hvert fald ikke fundet ud af det endnu.
    Jeg ville lave et vandmærke i et foto prg og sætte ind i stedet for.


    2. indsæt film og lyde - film fra fil. Plejer at virke fint her. Husk lige at lægge mærke til, hvad du vælger, når du indsætter filmen. Du kan nemlig vælge, om den skal afspilles automatisk eller først starte, når man klikker på den.

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil


    Tja.. Jeg skrev projektopgave sidste år omkring Ku Klux Klan (Hvor vi scorede 13 :D), og den musik, som benyttede der, var af Jhonny Rebel - det egner sig mest til Ku Klux Klan, men racistisk, det er det ihvertfald!


    13?


    :rules:
    Boris..


    Jeg kan ikke finde det?

  • Hansen, Jonni
    Jonni Hansen


    Jonni Hansen


    Hansen ist Vorsitzender der Dänischen Nationalsozialistischen Bewegung (DNSB), Betreiber des lokalen Radiosenders "Radio Oasen" und vor allem beim "Rudolf-Hess-Gedenkmarsch" in Roskilde 1995 einer der Hauptorganisatoren.


    Der US-amerikanische Rechtsextremist Gary Lauck wird am 20. März 1995 in der Wohnung von Hansen aufgrund des Auslieferungsantrages der Bundesrepublik verhaftet. Ein Großteil des von Lauck für den deutschsprachigen Raum produzierten neonazistischen Propagandamaterials hatte jahrelang über die Dänemark-Connection den Weg zu den Abnehmern gefunden. Ein beträchtlicher Teil des Materials, das für deutsche Neonazi-Gruppen bestimmt ist, wurde im Nordland-Forlag der DNSB hergestellt.


    Hansen wird Ende 1999 festgenommen, nachdem er mit dem Auto in eine 20-köpfige Menschengruppe gefahren war und mehrere Personen schwer verletzte. Im März 2000 wurde Hansen deshalb zu einer einjährigen Haftstrafe verurteilt.


    Nach einer Pressemeldung der Agence France-Presse (AFP) wurde Hansen im August 2001 wegen guter Führung vorzeitig aus dem Gefängnis entlassen. Er kündigte an, dass er bei den Kommunalwahlen am 30. November 2001 in Roskilde als Kandidat der DNSB antreten wolle. Die Stadtverwaltung hat bereits angekündigt, dass seine Wahlberechtigung nochmals geprüft werde, falls er bei den Wahlen einen Sitz erhalte.


    http://lexikon.idgr.de/h/h_a/hansen-jonni/hansen-jonni.php