NFS MW: Show off

• Jeg tillader mig lige at spørge i denne tråd ...

Jeg er lige startet på NFS:MW. Bilen er købt og jeg har indtil videre vundet 20K. Men selvom jeg har penge, kan jeg ikke opgradere min bil i de forskellige shops (de gule "ting" på kortet). Hvordan hænger det sammen ???
    Jeg troede man kunne opgradere bil, når man havde penge til det ...

• Du skal først unlocke de forskellige ting du vil opgradere, hvis du f.eks. kigger på en ny motor så står der at du først skal slå blacklist rival nr XX. Når du så har slået den blacklist driver kan du opgradere ;)

Originally posted by Try-this
    Du skal først unlocke de forskellige ting du vil opgradere, hvis du f.eks. kigger på en ny motor så står der at du først skal slå blacklist rival nr XX. Når du så har slået den blacklist driver kan du opgradere ;)

Okie doki ...

Takker :)

• er kommet ned på Blacklist nr 4. så regner med at få BMW'en i dag :D hehe og det har været MIN Golf ALL TEH WAY!!! den er for UBAH!! skal lige siges den kører lige op med en Merchilego eller hva den hedder :D hehe og den Merchilego er max i ydelse ;)

Originally posted by KarGa

Boomtown er og blir billigst ;)
    http://shop.boomtown.net/da_dk…iew.product.php?id=550597

Edit: Flot.. så linker jeg til xbox360 versionen :crazyeyes:

bt er ikke billigst ;D fandt den til 324 på spil priser :P
    men ved ikke rigtig om jeg vil have det :P demoen imponerede mig endelig ikke når man sammen ligner med undergrund2 :P

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by affe

bt er ikke billigst ;D fandt den til 324 på spil priser :P
    men ved ikke rigtig om jeg vil have det :P demoen imponerede mig endelig ikke når man sammen ligner med undergrund2 :P

du skal heller ik sammenligne den med underground, fordi det er ik underground.. Det er Need for Speed: Most Wanted ;)

er kommet ned på Blacklist nr 4. så regner med at få BMW'en i dag Big Grin hehe og det har været MIN Golf ALL TEH WAY!!! den er for UBAH!! skal lige siges den kører lige op med en Merchilego eller hva den hedder Big Grin hehe og den Merchilego er max i ydelse Wink

Forstår ik du gider kun og køre i en bil.. det er da sjovere og ligge og køre rundt i flere forskellige, fordi så går heat lvl også ned på biler som ik er brugt, uden du skal bruge penge på det..

• Heat level klares ved at enter en af de gule shops - male bilen i en anden farve - exit - enter male bilen i en anden farve - exit indtil heat er på minimum.

Heat :

Level 1 er squad cars som er NEMME at smadre - ingen roadblocks. Der skal man faktisk anstrenge sig for at holde jagten ved lige.

Level 2 er undercover police i sorte biler - MEGET sjældent laver de roadblocks.

Level 3 er squad cars igen, men de er ret svære at ødelægge, og de står RET godt fast når de blocker dig. Roadblocks og spikes er ret hurtigt fremme, så hold jer på brede veje og lad være med at køre for hurtigt. Der kommer også modkørende police SUV's som er ligesom at ramme en lastbil - man stopper på stedet. Dette er højeste level heat man kan køre til safe house for at evade.

Level 4 er de sorte undercover biler igen, som til gengæld er stort set umulige at smadre. Roadblocks og spikes er meget hyppigt forekommende, modkørende SUV's følger efter dig nu i stedet for bare at komme flyvende ud af ingenting og forsvinde bagefter. Helikoptere til at overvåge folk kommer også, men de smutter igen efter under 3 minutter når de løber tør for brændstof.

Level 5 er Corvetterne (de står PISSEgodt fast og der er SYGT mange af dem) + SUV's + roadblocks + spikes - hold høj hastighed og på smalle veje, for de er meget lang tid om at manøvrere. Sæt "Handling" på max, så du lettere kan komme væk når de laver klumpfodbold på dig.

VIGTIGT!!!! : Brug IKKE "recover car" under en politijagt!!

Lamborghini Gallardo med 4 uniques med en topfart på 368km/t er mit foretrukne køretøj, da den samtidigt styrer klart bedst.

Jeg havde en EvoVIII, men blev nødt til at sælge den på grund af for mange impound strikes. :D

Jeg er blacklist 3 nu, og kan fint klare alle milestones - men når man har 30+ køretøjer på Level 5 heat efter sig, er det svært at evade. Jeg kan holde en jagt igang i over 30 minutter, men KAN ikke slippe fra dem.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Rettet 3 gange, sidst af Sajmon ().

• fin post, MEN.. der er ingen spikes ved heat lvl 3.. de kommer først ved lvl 4.. synes ik det er så slemt og slippe fra lvl 5, min længste jagt har varet 13 min, det gælder bare om at bruge din speedbreaker og komme rundt om sving så strisserne ik ser dig..

• Jo der ER spikes ved lvl 3. Kan da lige nuppe et screenshot...

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Originally posted by Sajmon
    Jo der ER spikes ved lvl 3. Kan da lige nuppe et screenshot...

Nej der er ikk! Der er blovks men satme ingen spikes! :ph34r:

Jo der ER spikes ved lvl 3. Kan da lige nuppe et screenshot...

jeg har aldrig, ALDRIG nogensinde set et spikestrip ved lvl 3..

Originally posted by origin

fin post, MEN.. der er ingen spikes ved heat lvl 3.. de kommer først ved lvl 4.. synes ik det er så slemt og slippe fra lvl 5, min længste jagt har varet 13 min, det gælder bare om at bruge din speedbreaker og komme rundt om sving så strisserne ik ser dig..

Speedbreakeren hjælper ikke når de er alle steder og i luften.

• Har lige solgt min viper, min db9 og min corvette for at købe en Porche carrera GT som nu er max opgraderet og stylet! Den rammer 387km/t og den er monster herlig at køre i! :D

Speedbreakeren hjælper ikke når de er alle steder og i luften.

jo.. især ved roadblocks.. lær at kende alle genveje, når du skal stikke fra strisserne skal du ind i byen, og ik ude på motorvejen ;)