Kender nogen et firma som gør dette?
-
-
Du mener sætte vinduer i..?? Ring til en glarmester
-
Det kan en tømrer vel klare for dig? Kommer vel an på om du tænker på montering af selve ruden, eller hele vinduet. Hvis det er selve glasset, skal du nok have en glarmester. Uden at gøre mig vildt klog på det.
-
Dårlig formuleret sorry
Mener fuge omkring det indsatte vindue.
Altså mellem vindue og væg/karm
-
Originally posted by freehelp
Dårlig formuleret sorryMener fuge omkring det indsatte vindue.
Altså mellem vindue og væg/karm
Tømrer vil være mit bud. En glarmester kan sikkert også gøre det.
-
Originally posted by Happy^
Tømrer vil være mit bud. En glarmester kan sikkert også gøre det.
Det er helt sikkert tømrerarbejde, eller man kan spare en masse penge og gøre det selv, det er meget let.
-
Originally posted by John H
Det er helt sikkert tømrerarbejde, eller man kan spare en masse penge og gøre det selv, det er meget let.
Let for den som ved hvordan det skal gøres, svært for den som ikke ved det
-
Originally posted by Happy^
Let for den som ved hvordan det skal gøres, svært for den som ikke ved det
Man kan få fine vejledninger vedr det flere steder, bl.a. i byggemarkeder, trælaster o.lign. og seføli også på nettet:
http://www.raadogdaad.dk/?nodeid=735Men hvis man er i tvivl, eller har 10 tommelfingre (som mig :$) så er det altid bedre at kontakte en håndværker.
-
Originally posted by John H
Man kan få fine vejledninger vedr det flere steder, bl.a. i byggemarkeder, trælaster o.lign. og seføli også på nettet:
http://www.raadogdaad.dk/?nodeid=735Men hvis man er i tvivl, eller har 10 tommelfingre (som mig :$) så er det altid bedre at kontakte en håndværker.
Når man kan er alt jo nemt!
Har selv taget nogle stykker, men problemet er jo, at går det galt kan du ikke rette op på det igen. Så skal vinduet ud, og karm delen skal slibes totalt ned
-
Ja du skal være rimelig finfølende, men værre er det heller ikke
Kan du ikke beskrive problemet/der hvor du går i stå lidt mere ?
evt. en pic