Nede tider på Tweak.dk

• Problemet med at Tweak fryser (IE.exe = 100% CPU) er IKKE pga hackere men pga reklamer fra Freeside (dem der ligger i bunden af forum). Jeg har i dag snakket med Daniel der står for reklamerne og de kender godt til problemet og er igang med at finde en løsning.

Originally posted by Falsk
    Problemet med at Tweak fryser (IE.exe = 100% CPU) er IKKE pga hackere men pga reklamer fra Freeside (dem der ligger i bunden af forum). Jeg har i dag snakket med Daniel der står for reklamerne og de kender godt til problemet og er igang med at finde en løsning.

Lyder fanme Godt Falsk :9xo

• Det er to forskellige ting folk snakker om herinde.
    1. Freeside problemet (som jeg skrev ovenover)
    2. Hacker problemet (som Martin forhåbentlig med held får løst) som giver timeout på siden eller Too many connections på MySQL serveren.

Originally posted by Shooqer

Ja er det ikke: Mysql?

Lige præcis.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Falsk
    Det er to forskellige ting folk snakker om herinde.
    1. Freeside problemet (som jeg skrev ovenover)
    2. Hacker problemet (som Martin forhåbentlig med held får løst) som giver timeout på siden eller Too many connections på MySQL serveren.

Også det jeg har forklaret ;)

Hvem daniel snakker vi om? Brugeren Engel eller en person, der hedder Daniel og arbejder for freeside..?

Originally posted by Shooqer

Lyder fanme Godt Falsk :9xo

Helt enig.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina