hvad for en race/mand er bedst ?

• hvis du havde kigget forumnet igennem vill du have set at det er lignene tråde andre steder. Og jeg vil så fortælle diog at der ikke er en bedste mand, og det handler om hvordan du spiller din mand. World of Warcraft er rimelig balenceret, så alle classes er meget lige, men på hver deres måde. :cheers:

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

• Jeg vil mene UD, Orc's og NE's er de bedste. Går ud fra du selv kan regne ud hvorfor. ;)

• jeg ville personligt snuppe en orge warrior så slipper du for at alle de pala'er nakker dit plate udstyr

ellers snup en warlock alle mangler dem i (mc/bwl lvl 60) så der er man sikkeret en plads med sådan en charter

AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem

WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

Rettet en gang, sidst af virus_dk ().

• Jeg er selv Night Elf hunter, og Shadowmeld abilitien, som Night Elves har, kan give forrygende fordele som hunter i PvP 1v1 eller 1v2. Så hvis du skal være hunter vil jeg umidlbart anbefale dig NE's..

Desuden er det altid rart at kunne bruge shadowmeld mens man sidder og spiser/drikker.. :)

Originally posted by Santaklaus
    Jeg er selv Night Elf hunter, og Shadowmeld abilitien, som Night Elves har, kan give forrygende fordele som hunter i PvP 1v1 eller 1v2. Så hvis du skal være hunter vil jeg umidlbart anbefale dig NE's..

Desuden er det altid rart at kunne bruge shadowmeld mens man sidder og spiser/drikker.. :)

Fuldstændig enig, er også NE hunter, jeg tror ikke jeg ville kunne leve uden shadowmeld

Man kan både bruge det når man drikker water og æder food så man ikke bliver opdaget, og man kan stå i stealth imens man står og sigter med Aimes Shot, og ja, en masse andet

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

• jeg syntes at human paladin er fede indtil videre men en night elf hunter er også blandt en af mine favoritter men mest huntere pga deres pet som de bare kan sende i forvejen

• Tauren warrior ? :)

paladins er total klamme ^^ så en artikkel med at dem der spillede paladins var homoseksuelle eller deromkring^^ haha

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W