aloha jeg tænkte på hvad for en race der enlig var bedst (alliance) og hvad for en mand der er bedst ? kom med jeres bud
tak på forhånd
aloha jeg tænkte på hvad for en race der enlig var bedst (alliance) og hvad for en mand der er bedst ? kom med jeres bud
tak på forhånd
hvis du havde kigget forumnet igennem vill du have set at det er lignene tråde andre steder. Og jeg vil så fortælle diog at der ikke er en bedste mand, og det handler om hvordan du spiller din mand. World of Warcraft er rimelig balenceret, så alle classes er meget lige, men på hver deres måde.
hmm okay sys ikke rigti der kommer noget frem.
Jeg vil mene UD, Orc's og NE's er de bedste. Går ud fra du selv kan regne ud hvorfor.
jeg ville personligt snuppe en orge warrior så slipper du for at alle de pala'er nakker dit plate udstyr
ellers snup en warlock alle mangler dem i (mc/bwl lvl 60) så der er man sikkeret en plads med sådan en charter
Jeg er selv Night Elf hunter, og Shadowmeld abilitien, som Night Elves har, kan give forrygende fordele som hunter i PvP 1v1 eller 1v2. Så hvis du skal være hunter vil jeg umidlbart anbefale dig NE's..
Desuden er det altid rart at kunne bruge shadowmeld mens man sidder og spiser/drikker..
orc warrior.. human rogue... gnome mage.. tauren druid (doh)... alt
Jeg ville vælge undead hvis jeg var dig, for de har jo "Will of forsaken".
QuoteOriginally posted by Santaklaus
Jeg er selv Night Elf hunter, og Shadowmeld abilitien, som Night Elves har, kan give forrygende fordele som hunter i PvP 1v1 eller 1v2. Så hvis du skal være hunter vil jeg umidlbart anbefale dig NE's..
Desuden er det altid rart at kunne bruge shadowmeld mens man sidder og spiser/drikker..
Fuldstændig enig, er også NE hunter, jeg tror ikke jeg ville kunne leve uden shadowmeld
Man kan både bruge det når man drikker water og æder food så man ikke bliver opdaget, og man kan stå i stealth imens man står og sigter med Aimes Shot, og ja, en masse andet
jeg syntes at human paladin er fede indtil videre men en night elf hunter er også blandt en af mine favoritter men mest huntere pga deres pet som de bare kan sende i forvejen
Tauren warrior ?
paladins er total klamme så en artikkel med at dem der spillede paladins var homoseksuelle eller deromkring^^ haha
QuoteOriginally posted by ConFused_GamBler
Er det den her du har læst CarStone???