Hvor mange forventer at få Tele2 nu !!!

  • Du tror da helt ærlig ikke selv at de sætter prisen op igen og så mister alle de kunder de har taget fra TDC, det ville ihvertfald være et meget usmart træk og dårlig markedsføring, det vil jeg se ;) før jeg tror det

  • Selvfølgelig skal de heller ikke bare smide alt hvad de har i hænderne. Men når de har givet Tele2 adgang til deres bookingsystem og der er tider til konvertering i det.. så burde de også blive overholdt.


    "Man får hvad man betaler for" skrev du tidligere.. klart, selvfølgelig gør man det (i de fleste tilfælde).. og hvis det er servicen (support, email, og alle mulige andre features) der lide under det.. så er JEG pisse ligglad.. det er ikke derfor jeg har ADSL.. jeg har det for hastigheden.. og ikke andet.

  • Quote

    Originally posted by hifreak
    Du tror da helt ærlig ikke selv at de sætter prisen op igen og så mister alle de kunder de har taget fra TDC, det ville ihvertfald være et meget usmart træk og dårlig markedsføring, det vil jeg se ;) før jeg tror det


    De har ingen valgmuligheder..... De er løbet tør for penge og har derfor brug for kapital og moderselskabet kan ikke blive ved med at dække deres underskud...


    Det de har gang i er en dårlig økonomisk forretning for dem, men i det mindste så kan de kabre lidt kunder... Selvom de fleste nok falder fra igen når uvejret kommer, så er der nok nogen der bliver.... ;)


  • Ja, det er 2 gode forklaringer....


    Du glemte nummer 3 og 4...


    3) Bedre betalender eller vigtigere kunder...


    4) Man laver sit eget arbejde først. Trækker det ud, så må andet vente medmindre regel nummer 3 gælder.

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    Grill > Er du gal man kan godt læse at du er TDC mand..


    Jeg har INTET med TDC Internet at gøre.... Gider ikke engang at bruge dem selv..... Fortrækker CC....


    Mit område er MOBIL ;)


    Min reaktion ville nu være den samme hvis det var CC eller en anden der stod i krydsilden for jeg syntes det virker lidt " mig først, mig først.... vræææl ! " -agtigt. *G* :D

  • Quote

    Originally posted by hifreak
    OK i tilfælde af at de skulle gå hen og gøre det nummer gør de det jo nok ukke i bindingsperioden og så må man jo bare se hvad der er sket med de andre udbydere til den tid 8)


    Tja... De kan godt hæve priserne i bindinsperioden.... ;) ..... Mener det er ca. 1 mdr. varsel eller noget i den retning de skal give folk. ;)

  • Quote

    Originally posted by master
    så længe tdc ikke lukker for adsl forbindelsen er jeg næsten ligeglad med hvårnår det sker,
    jeg glæder da mig selføgelig til min 1mbit men så travlt har jeg heller ikke


    Det har du fuldstændig ret i har også bestilt 1m :D bit

  • Quote

    Originally posted by master
    så længe tdc ikke lukker for adsl forbindelsen er jeg næsten ligeglad med hvårnår det sker,
    jeg glæder da mig selføgelig til min 1mbit men så travlt har jeg heller ikke


    Yeah, det er da altid noget.
    Jeg syntes bare det er noget øv... man er blevet lovet noget som man så ikke får til den aftalte tid.. hvor skylden ligger er ikke mit problem.. jeg vil sgu bare have mit internet ;)

  • Quote

    Originally posted by Getalife


    Yeah, det er da altid noget.
    Jeg syntes bare det er noget øv... man er blevet lovet noget som man så ikke får til den aftalte tid.. hvor skylden ligger er ikke mit problem.. jeg vil sgu bare have mit internet ;)


    Nu er det jo altså også let for tele2 at sige det er TDC´s skyld det skal de jo næsten sige
    alt andet ville da være selvmord fra derres side.


    ikke nok med de med den pris sender penge med ud til kunden også skal du købe en masse bånd hos TDC
    Jeg tror ikke de altså tele2 lever om 1 - 2 år.

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Nu er det jo altså også let for tele2 at sige det er TDC´s skyld det skal de jo næsten sige
    alt andet ville da være selvmord fra derres side.


    ikke nok med de med den pris sender penge med ud til kunden også skal du købe en masse bånd hos TDC
    Jeg tror ikke de altså tele2 lever om 1 - 2 år.


    True, men det gælder jo også den anden vej :(


    Måske findes de ikke om ½ år.. men who cares? Så har man haft billigt internet i den tid.

  • Quote

    Originally posted by Getalife


    True, men det gælder jo også den anden vej :(


    Måske findes de ikke om ½ år.. men who cares? Så har man haft billigt internet i den tid.


    meget forkert måde at tænke på


    idag har vi kun to fabrikanter af 3dkort forde nvidia dumpede priserne helt vildt da de kom ind på markedet da de så havde kørt faktisk alle i sænk
    steg priserne helt vildt.


    ati lever kun idag forde de har et dejlig stor oem markede et ellers skøndt firma som 3DFX
    levede af at lave fede kort til gaming men kunne ikke sænke prisen så langt ned som nvidia kørte med
    derfor lever de ikke idag .


    det er ihvertfald min mening.