windows media player

  • hej...


    andre der har problemmer når de ser film i media playeren..


    når jeg gør billedet til fuld skærm forsvinder de menulinjer ikke og min opsætning er rigtig nok..


    nogen der ved hva man kan gøre ved sådan noget???


    på forhånd tak!!...

  • og lige et andet spørgsmål om wmp,
    Hver geng jeg starter mediaplayer op kommer der først en advasel hvorpå der står:


    The found Divx directshow decoder (divx_c32.ax) may be incompatible whit the current operating system. please, try to install version 3.11 or 4.0+.


    (This massage will appear only once per installetion).


    HVAD FANDEN BETYDER DET?


    jeg har afinstalleret divx 5.0.5, mediaplayeren,
    og gen installeret begge uden det hjalp


  • Det er ikke din antivirus der går ind og siger at det er en virus og sætter den i karantæne ?... Det gør min, så det skal man jo lige tage sine forbehold for så man ikke bander og svovler når ens DivX-codec ikke virker efter man har kørt virus-scan...


  • Det er ikke denne her du har trykket på i toppen af skærmen når den kører full-screen ?


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/MIX/WMP.JPG]

  • Jeg tro nok (ikke 100% sikker) det var fordi jeg fik installeret "service pakke9 til wmp-xp)
    og jeg køre 2000pro at den begynte at lave problemmerne men uanset hvad jeg afinstallere kommer meddelesen hvergang mediaplayer startes og når man har trykket på ok køre mediaplayer som den skal, men når jeg skal spille insane kommer meddelsen også hvor ved spillet craser

  • oppe i venstre hjørne er der et windows logo og så er det som om der er en knap bage ved men man kan ikk trykke på den