Far cry Instincts

  • Havde ligge gået og glædet mig til Far cry Instincts også finder jeg ud af den kun kommer til Xbox :boxed:


    er der ikke andre af jer der havde gået glædet jer til at jagte monstre og elitesoldater i junglen en gang til i nye baner eller er det bare mig der hoppede på den med begge ben


    har ingen Xbox eller planer om at købe en
    men det ville nu ikke hjælpe da jeg sytes det skal spilles i 1600x1200 med mus og tastatur

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Havde ligge gået og glædet mig til Far cry Instincts også finder jeg ud af den kun kommer til Xbox :boxed:


    er der ikke andre af jer der havde gået glædet jer til at jagte monstre og elitesoldater i junglen en gang til i nye baner eller er det bare mig der hoppede på den med begge ben


    har ingen Xbox eller planer om at købe en
    men det ville nu ikke hjælpe da jeg sytes det skal spilles i 1600x1200 med mus og tastatur


    Mener da bestemt at der kommer et andet FarCry til PC på et tidspunkt.. Instincts mener jeg kun var lavet til Xbox'en.. Instincts er jo totalt anderledes fra det FarCry vi kender..


    Mener at man er en slags "Predator" hvor man kan smide rundt med folk osv, nakke dem, ved at slå dem ned osv.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Mener da bestemt at der kommer et andet FarCry til PC på et tidspunkt.. Instincts mener jeg kun var lavet til Xbox'en.. Instincts er jo totalt anderledes fra det FarCry vi kender..


    Mener at man er en slags "Predator" hvor man kan smide rundt med folk osv, nakke dem, ved at slå dem ned osv.


    Måske men hvornår nu ´har jeg rendt og vente på at de blev færdige med det her og det har været annonceret længe og de har ikke annonceret noget til pc så der går sikkert længe