Søger sirene remix

  • Var til fest i går, og hørte et nummer der iflg CD'en hed "Hard Denmark" og lidt inde i nummeret kommer der remix af politi sirene, det var bare noget af det fedeste dance beat jeg har hørt.. nogen der kender dette nummer?


    Vil gerne have et navn derpå :P


    Edit: Eller evt. numre af samme slags.. :)

  • lyder fed.. kender ikk lige hard denmark

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • CD'en var brændt og jeg ved ikke hvem der ejede den (og dette behøves altså ikke være ulovligt, hvis han selv ejer den originale og kun havde denne med for ikke at ridse hans orginale, så længe han ikke distrubiere den..)


    Hvis jeg vidste hvem det var's CD kunne jeg jo bare løfte knogle og spørge, ikk?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    CD'en var brændt og jeg ved ikke hvem der ejede den (og dette behøves altså ikke være ulovligt, hvis han selv ejer den originale og kun havde denne med for ikke at ridse hans orginale , så længe han ikke distrubiere den..)


    Hvis jeg vidste hvem det var's CD kunne jeg jo bare løfte knogle og spørge, ikk?


    Jo, det er netop ulovligt hvis han gjorde det.


    "Du må gerne kopiere en original musik-cd eller film, som du selv har købt, men du må alene bruge kopien inden for din husstand, i din bil eller i dit sommerhus."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Jo, det er netop ulovligt hvis han gjorde det.


    "Du må gerne kopiere en original musik-cd eller film, som du selv har købt, men du må alene bruge kopien inden for din husstand, i din bil eller i dit sommerhus."


    Okay.. men det var ikke det vi skal diskutere, og jeg kender ikke fyren så skal ikke anklages for hans handlinger.. tor det er bedst vi dropper emnet, eller sletter det her topic.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe


    Okay.. men det var ikke det vi skal diskutere, og jeg kender ikke fyren så skal ikke anklages for hans handlinger.. tor det er bedst vi dropper emnet, eller sletter det her topic.. :)


    Eftersom du havde fundet hvad du søgte, så ville jeg skam bare gøre dig opmærksom på det ;)


    Jeg kan se at numret er lagt til fri download - så det må være helt lovligt at spille det til en fest.

  • hvis den er lagt til fri download. er der så ikk en der linke til filen? kan sgu ikk finde den..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • okay.. hvade sgu ikk lige set lidt længere nede..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |