Er jeg dyreplager ??


  • Hmm, håber ik det gælder alle sønderjyder :boxed: Vores hund godt nok sagde vov og ikke muuuuh. Den vejede trods alt kun 35 kg og ikke 90 kg, som den "ko"i omtaler :D .

  • Tja.. Dyreplager er man vel ikke..
    Min holdning.. Katte-ejere.. Hold jeres katte for jer selv. Det er jeres dyr, og ikke vores.
    Det er nu engang klamt at ens ting bliver tisset på, bare fordi man har det liggende uden for.
    Taler af erfaring.
    Og kattepoter på ens ellers nyvaskede bil.. Argh!


    Ja.. Det er ikke kattens skyld at den har et par ejere der ikke kan holde den hjemme (OG JO! Det er muligt).


    Hos os.. Flyver der med diverse sjove ting når en kat er i haven/bedet.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Nu har jeg personligt ikke noget imod katte, så for mig må de gerne fise rundt i haven, men har da et eksempel:


    Var ude hos en kammerat, og så kom der en stor fed hankat ind i deres have, som hans mor havde bedt ham om at jage væk. Han griber straks sin gas-softgun og placerer en kugle lige i bommerten på katten.. Den er ALDRIG kommet tilbage siden. Og ja, den lever endnu, har set den andre steder.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • ja ellers kan en spand vand osse bruges

    nu med nyt og bedre system


    intel pentium D 830 3,0 ghz MSI ms 7204 1 gb ram 250 gb seagate hd geforce fx 6700xl razor copperhead mus medion trådløst tastatur ktc skærm creative sbs 560 subw00fersæt

  • inden jeg flyttede til aarhus, havde jeg tit en ven ovre hos mig til noget lan i weekenden, mange gange kunne man se en kat, een og samme kat, komme og markere på vores carport (og efter en klage eller tre af min far om at det lugtede af f*** til) fik jeg den endelig skudt med min softgun...


    to ting kom ud af det her:


    1: en ny verdensrekord i hurtigløb for katte
    2: en lugtfri carport


    jeg har aldrig set den siden


    er selv kattehader, så far, så søn, det er fulgt i generne


    en dag var der også en kat på min fars bil, han havde lige brugt 3 timer på at vaske den og polere den og alt muligt, da han så kom ud for at ville køre den ind i garagen, kunne man pludselig høre: KAN DU SÅ KOMME VÆK DIN (#¤&"%&¤%&"/ KAT, hvoefter man kunne høre det karakteristiske MRAAAWW fom at en kat har fået en et ordenligt spark.


    Det viste sig at den havde hoppet op på motorhjelmen og placeret en massee små beskidte spor op til et centralt belligende sted på bilens tag, og så efter 3 timers bilvask...


    men når der er geneternde katte... så <3 jeg min softgun

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200