Cykel ødelagt T-Hansen.

• Hej. Min nye cykel gik i stykker efter 1 uge - 2 uger efter den blev taget i brug. Den var allerede halv deffekt fra starten, og blev så lavet.

Lidt tid senere var ALT galt hvad der kunne være galt med en cykel. Den har nu været til rep. i 2 uger, og skal være der i findes 3 uger mere hvis de skal have de rigtige dele hjem.

Hvad siger loven? Kan jeg få mine penge tilbage.

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Christian.

Han gider ikke givet fra 3000 og opefter for noget der skal skiftes jævnligt ud, og forfalder..

hvis han alligevel skifter ud jævnligt, rammer han vel næsten også 3k hurtigt

Hvis han nu købte en ordenligt en fra start som måske holder længere, kan han måske spare penge i den sidste ende;)

• Hehe, den er vel i væsenlig samme stand som da han købte den, altså defekt!? :-) så må den kunne returneres....

**
    Returret
    Skulle du, mod forventning, fortryde et køb, kan du indenfor 21 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Det forudsættes, at varen returneres til os i væsentlig samme stand og mængde.
    Du kan også undlade at modtage forsendelsen og derved udnytte din fortrydelsesret.

Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du betaler forsendelsesomkostningerne.

Når du returnerer varer, kan du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage, eller varen ombyttet med et andet produkt. Ønsker du pengene tilbage, kan vi overføre dem direkte til din konto, hvis du blot oplyser bankens navn samt registrerings- og kontonummer.

Du kan også fortryde købet ved at aflevere varen i vores butik.

**
    http://www.thansen.dk/customer…=585680022&n=0&ID=388#388

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Jeg vil hører om der er en lov som jeg kan proppe skråt op i røven på dem eller ej.

FORTÆLLE DEM AT DE ER NOGLE BÅÅÅT NAKKER KLARE JEG FINT

Jamen hvis du nu giver dem en fin skider og trækker godt i den lange ende, vil de måske give dig dine klegner tilbage... Nu er der jo gået de 21 dage, som John H skriver - da den har jo været til rep. Så du skal bare ha' flammekasteren parat. ;)
    Ved ikke om det er det smarteste, men det ville jeg ha gjort.