aRt Of NiGhT !

  • Jeg synes stadig det er kedeligt at du hele tiden bruger de samme ;)


    Vær frisk og prøv noget nyt ? :idea: :))


    Der er en hel verden uden for :) - Og det er ikke alt man kan se fra din altan, også selvom du bor i etagelejlighed ... *G* :razz:

  • Hvis man kigger nærmere på farverne på billederne, er de uskarpe og grumsede.. prøv at kigget på noget mere renligt hvad farverne angår?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes stadig det er kedeligt at du hele tiden bruger de samme ;)


    Vær frisk og prøv noget nyt ? :idea: :))


    Der er en hel verden uden for :) - Og det er ikke alt man kan se fra din altan, også selvom du bor i etagelejlighed ... *G* :razz:


    Havde ellers besluttet mig for ikke at kommentere dette indlæg. Men gør det alligevel, for at få klarlagt nogle ting nu, siden du gentager dig selv. (Ændring af smiley's virker forresten ikke efter hensigten. Men dig om det.)
    Desuden så forgår det meste af mit liv, for tiden i min lejlighed. Da jeg har været hjemme siden april med meget dårlig ryg og ventet på, at det offentlige får fingeren ud. Så jeg kan få fjernet smerterne, for noget af den skat jeg har betalt - i løbet af de sidste ca. 25 år. :rolleyes:
    Rigtigt nok - så er verden stor - derude ! Men PT. så er der desværre ikke "bevilget fuld adgang" for mig.
    (PS. Jeg har ikke altan !)