Ny mobilos??

Oprindeligt indlæg af leinad
    ? Nokia´en har jo 1,3 mpix kamera,mp3-afspiller og mulighed for at opgradere med 512 mb... Så jeg synes sgu det er en god investering...

Synes da du skulle tage en SE W800I, den har 512 som std kort, 2.0 megapixel kamera, og skulle den eftersigende komme med et bedrer headset end 750i. Som jeg selv har og er ovenud tilfreds med BTW ;)

Lvl 58 Druid - Stormscale.
    Lvl 25 mage - Stormscale.
    Lvl 18 Rogue(leder efter en dansk guild) - Ravencrest.

Oprindeligt indlæg af Lasseborg

Synes da du skulle tage en SE W800I, den har 512 som std kort, 2.0 megapixel kamera, og skulle den eftersigende komme med et bedrer headset end 750i. Som jeg selv har og er ovenud tilfreds med BTW ;)

Og så er det faktisk en RIGTIG walkman du kan hører musik uden din mobil enhed skal være tændt, men det er den jo nok hele tiden..

[Blocked Image: http://www.mobilpriser.dk/images/mobile/377.jpg]

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Rettet en gang, sidst af Meinder ().

Oprindeligt indlæg af Meinder
    Og så er det faktisk en RIGTIG walkman du kan hører musik uden din mobil enhed skal være tændt, men det er den jo nok hele tiden..

[Blocked Image: http://www.mobilpriser.dk/images/mobile/377.jpg]

... Når den er født med jack interface til hørebøffer, så kan vi kalde den en RIGTIG walkman ... :)) ...

Adaptorer er fandens opfindelse ... "#%&!# ... Skal noget gøres, så skal det gøres ordenligt IMO :razz:

Et ordenligt interface til hørebøffer er IMO en del mere brugbart end at kunne slukke noget når man ikke slukker alligvel.

Oprindeligt indlæg af Aerial
    har fået qtec 8020 på hjernen - må bare prøve den ;)

kan ikke sige andet end... FEE MOBIL :D Qtek og windows :D det er sådan en telefon skal være :) ikke det sony ericsson og nokia pis :)

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

kan ikke sige andet end... FEE MOBIL :D Qtek og windows :D det er sådan en telefon skal være :) ikke det sony ericsson og nokia pis :)

ja det er jo det. Min kammerat var forbi forleden med den. Ser for lækkert ud med windows på osv ;)