Så kan han lære det!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik


    God stil :))


    Hehe :)
    Jeg hentede det ikke da jeg ikke liiige finder det passende at have warez på en laptop som er rundt med en over det hele...


    Har heller ikke warez på min stationære, da jeg bruger den på arbejde, men jeg har sq ikke ondt i røven over folk anvender dem - og har tidligere gjort det... Og har da oxo en HDD (intern, ikke extern) liggende som har nogle få filer på som ikke er helt stuerene...
    - Men hvor fanden vil man kunne finde sådan noget som Win2k pro pre-tweaked lovligt?? - MicroNisser har sq ikke lavet et release hvor en del tweaks er fixet for en iforvejen... :| - og så er sagen... - En bench disk kommer man højst sandsynligt til at corrupte op til flere gange under ens "leg" - nægter at tro på ingen der rigtig har kneppet sit gear til stregen ikke har lavet mange corrupt disks.... - Så hver ggang at skulle tweake i flere timer?`? - No fuckin' way ;)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious