Gysere: nye og gamle


  • Holy crap, er længe siden jeg har set The eye. Den må gå under kategorien som en af universets ringeste film ever.


    Edit: Glæder mig forresten også til Land Of the Dead.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    ville ik kalde Silence of the lambs for en gyser.. mere en thriller.. en psykologisk thriller..


    Kan jeg kun give dig ret i, men det er satme en spooky film når man ikke har set den før og som Burger siger, så skal de ses i de rigtige omgivelser. Men ja, det er en psykologisk thriller, og af bedste skuffe :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • ohhhh hitchcocks "fuglene" er en af mine ynglings......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Holy crap, er længe siden jeg har set The eye. Den må gå under kategorien som en af universets ringeste film ever.


    Edit: Glæder mig forresten også til Land Of the Dead.


    Ahh, har du set Boogeyman ? ... så tror jeg nok den hører til der .. Men The Eye var heller ikke så speciel igen! langt fra skræmmende ..

  • kan kun give ret i at Hide and Seek er en fed film...


    the Grudge formåede som en af de eneste gysere at gøre mig bange... først med hende japaneren, der kigger på loftet.. i en normal amerikansk gyserfilm havde det været en kat der rendte rundt deroppe... :razz:

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Det er slet ikke en gyser ... :)


    http://www.imdb.com/title/tt0120657/


    Haha, måske var Silence of the Lambs et longshot på min konto, men ligefrem at kalde Den 13. Kriger for en gyser, ROFLMAO!!


    "Kun en Araber tar' en hund med i krig" - Asbjørn 'Bear' Riis

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Haha, måske var Silence of the Lambs et longshot på min konto, men ligefrem at kalde Den 13. Kriger for en gyser, ROFLMAO!!


    "Kun en Araber tar' en hund med i krig" - Asbjørn 'Bear' Riis


    Hvis nu gutten bliver skræmt :))


  • Faldt også i søvn til The Grudge.. Men var også træt.. Min mate jeg så den med, var bare rædselslagen, vågnede fandme hver gang han trak vejret dybt :D

  • jeg synes ik rigtig film kan være uhyggelig.. de kan være klame/lidt nasty..! og hvis jeg skulle komme med nogle gode gyserfilm vil jeg sige:
    The Texas Chainsaw Massacre
    Saw (glæder mig til nr. 2)


    og hvis syns i skal kigge efter : "Slither" når den udkommer i 2006..! ;)

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Den mest gyselige gyser jeg har set er nok Jeepers Creepers. på den triste måde.
    Eller, det vil sige at den er faktisk ret sjov. jeg var ved at dø da de kører skurken, som sådan set bare er en 2.30 meter høj temmelig stærk mand over.
    Så rejser han sig op. Så bakker de hen over ham. så rejser han sig op. Så kører de ham over. så rejser han sig op - Hvorefter han folder sine vinger ud og flyver væk :))
    Den film er OVERHOVEDET ikke uhygglig, men generelt til grin.
    En film som exorcisten 1 til gengæld synes jeg gør det rigtig godt.
    The ring er også fed nok, omend lidt langt ude / underlig / søgt..


    Burger: jo, har du ikke hørt om "Mørkt vand"?? :))
    Ifølge http://www.biobooking.dk hedder den også Dark water i danmark..