Super service af Midt Data!

  • Hatten & Artisan


    vi har fattet i jobber ved MD
    kan i ikke tage jerres private chat over PM eller msn.


    men jerres sludder giver da et godt indtryk af hvordan tingene køre ved MD :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    Hatten & Artisan


    vi har fattet i jobber ved MD
    kan i ikke tage jerres private chat over PM eller msn.


    men jerres sludder giver da et godt indtryk af hvordan tingene køre ved MD :roller:


    Du kan da bare læse udenom :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • En ting der ville lette tingene meget når man ringer angående en RMA sag er at OPTAGE SAMTALEN, og husk at spørge efter ekspedientens navn.
    Herefter hænger de på den. For der er mange der ikke ved en skid om hvad de snakker om, og i Devil dk's og mange andres tilfælde ville det hjælpe at optage samtalen.

  • HAHAHA LOL
    DEVIL_DK har sikkert samlet flere computere end jeres alder til sammen og flere gange end i har spillet den af :oops:
    tag jer dog sammen og lad vær med noget her på Tweak :boxed:
    det giver ikke særlig god omtale om den butik i arbejder i :O
    jeg handler ikke der mere..jeg finder et andet sted til mine indkøb :finger:
    tror da lige jeres boss skal have en lille mail med et link til denne tråd :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Jeg syntes det er næsten lige meget hvilken butik man nævner så vil der altid være folk der har godt og sige.. ligeledes vil der altid være folk der har negative.. jeg vil undlade at kommentere nogen a de sager der er nævnt her.. men må da sige a egen erfaring at jeg har både gode og dårlige erfaringer med midtdata.. jeg hælder så mest til at handle hos midtdata da det faktisk er der jeg for det meste har fået den bedste behandling.. stor forretning med mange kunder.. jamen det kan sku give en lang proces mht rma osv.. så det burde midtdata evt prøve og rette lidt op på.....
    og ja så er der jo den tilbagevendende store irritation omkring ansatte der alligevel tit ikke aner en kæft om hvad de snakker om...


  • :finger: :finger: :finger: :finger: :finger: :finger:

  • Kortet er nu modtaget.. Og det larmer... OVERHOVEDET IKKE!.. Hehe.. Nok fordi det er passivt.. :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know


    Jeps, men har haft mange RMA sager med dem, har sågar fået en CPU igen efter at aflevere et stk. s478 CPU med knækkede ben... RIGTIG mange endda.. Købte brugt og er årsagen til jeg fortrækker efterkrav, for personen smuttede sjovt nok da jeg skrev om hvad fanden det var han havde sendt mig...


    Mvh. 12k


    hvad er fordelen ved efterkrav? Altså i din situation