Super service af Midt Data!

• Må lige dele lidt af mine erfaringer her..
    Sendte for ca. 2 uger siden, et bundkort ind til kreditering hos Midt Data (fortrød købet..)

Hørte ikke fra dem, så skrev her til aften en mail til dem og spurgte om jeg ikke kunne få bundkortet byttet til at passivt kølet Leadtek 6600.. Få minutter senere får jeg en mail tilbage, hvor der står at det er helt i orden og kortet allerede er sendt.

Skal selvfølgelig betale differencen på en 50'er, men det går jo nok..

Super service af Midt Data efter min mening..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Happy^
    Vil ikke kalde det super service.. Det er nemmere for dem på den måde.

Service er jo netop at gøre kunderne tilfreds .. Og er Astrocity tilfreds, så er det jo super service ..

Jeg er enig i, at metoden ikke virker specielt gennemtænkt fra Midt Data's side, og det trækker ned, at man selv skal kontakte dem - men hvis man ikke gjorde, hvordan skulle de så vide, at man gerne vil have det anderledes .. Dog burde pengene allerede have været udbetalt når det drejer sig om 14 dage ..

• Det er i hvertfald bedre end hvad jeg var igennem :)

Og med den service mange idag oplever med handel på nettet, så kan man godt tillade sig at kalde det"rimelig fin service" ...

• Midt-data er den IT butik i Danmark der giver bedst overall service efter min mening, eneste minus jeg har oplevet med dem er at de ikke er villige på at købe 650W SilverStone PSU'er med 4x 12v+ Rails hjem.. :\

Mvh. 12k

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

• Jeg synes også at midtdata er et super sted at handle på nettet... :clap:

I dag har jeg lige bestilt CPU,PSU,GFX og MB og det er allerede sendt til posthuset så det skulle være der i morgen :D

Det eneste minus jeg har oplevet var at der stod at de ville få en vare hjem (Som jeg havde bestilt) efter 1-2 dage. Så det var jo godt nok, men da jeg næste dag så i min e-mail med linket til deres track & trace side, så jeg at varen var blevet udsat 3 uger :ohmy: Så det endte med at jeg annulerede ordren og bestilte et andet sted... :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Somregel fejler de færreste steder noget når det handle om at købe noget ... Den store prøve er når man snakker RMA !

Jeps, men har haft mange RMA sager med dem, har sågar fået en CPU igen efter at aflevere et stk. s478 CPU med knækkede ben... RIGTIG mange endda.. Købte brugt og er årsagen til jeg fortrækker efterkrav, for personen smuttede sjovt nok da jeg skrev om hvad fanden det var han havde sendt mig...

Mvh. 12k

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

• Glad for du synes vi har en okay service :) Husk alle vi har ferie som alle andre vi er 3 om 7 mands work der er meget at lave hehe :)

Oprindeligt indlæg af Hatten

Glad for du synes vi har en okay service :) Husk alle vi har ferie som alle andre vi er 3 om 7 mands work der er meget at lave hehe :)

Så så du laver jo alligevel ikke noget :T

Så det er kun 2 mand arbejde :boxing:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• Køber alt mit grej i Midt-Data og har heldigvis ikke haft noget som helst der er gået i stykker nu. Men at det tog en af mine venner 8 mdr for at få byttet en cpu fordi den brændte af første gang den startede op siger vi ikke til nogen. At nogen af de ansatte ved disken ikke aner en skid om hvad de snakker om siger vi heller ikke til nogen.

Så alt i alt er jeg sq ikke imponeret over den butik, men alligevel køber jeg alt mit lort der ude? Må være køreafstanden.. :D

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Køber alt mit grej i Midt-Data og har heldigvis ikke haft noget som helst der er gået i stykker nu. Men at det tog en af mine venner 8 mdr for at få byttet en cpu fordi den brændte af første gang den startede op siger vi ikke til nogen. At nogen af de ansatte ved disken ikke aner en skid om hvad de snakker om siger vi heller ikke til nogen.

Så alt i alt er jeg sq ikke imponeret over den butik, men alligevel køber jeg alt mit lort der ude? Må være køreafstanden.. :D

Tror nu der har været mere i den sag siden der har taget så lang tid.......... Så tror næppe på du fortæller det hele ;) Siger intet om nogle eller noget ;)

• jeg blev positivs overrasket af studiedata.
    sendte i sidste uge en pumpe til h2o køling retur
    på rma forde den lød som om den var ved at hoppe ud af kabinettet.

her til morgen lå der en mail om at den ville blive krediteret og de lige skulle have nogle bank oplysninger.

det er flot service.

Der skal meget til for at Midt-Data kan imponere mig.

købte en cpu som jeg fortrød jeg købte.
    ringede til dem for at høre om jeg kunne sende den retur når jeg havde brugt den.
    svaret var det kunne jeg godt.

sender den til dem
    får så en mail hvor der står de ikke kan bytte den når den var været monteret.

med andre ord må man godt bruge den men ikke montere den.

det lille eventyr kostede mig 50.- i fragt.
    så Midt-Data :finger:

Tror nu der har været mere i den sag siden der har taget så lang tid.......... Så tror næppe på du fortæller det hele ;) Siger intet om nogle eller noget ;)

Den lå ved jer i 5 mdr... resten af tiden AMD.

Ja du samler bare nogle lorte servere. Har lige fået den der til 25k ind igen fordi du ikke fatter en klap af hvad du laver ;) Men det er der jo ikke noget nyt I!

Pff du har ? lol og der er heller ikke mig som har samlet den affe.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"