Mount i combat ??

• Jeg har flere gange været ude for at blive angrebet af en paladin når jeg quester.. (Hvem har ikke det ?) Som regel tager jeg kampen op, da jeg som Mage sagtens kan hamle op med en Paladin :d

Har dog flere gange været ude for, at paladinen, når han er godt nede i liv, mounter og flygter fra mig, selvom han stadig er i combat....

Nu er det store spørgsmål så.... Hvorfor kan en pala mounte i combat, når alle andre ikke kan ??

Cheat ? eller er der en forklaring.. ?

Skal dog lige siges, at jeg selv er lvl 50 UD mage, og pala'en var lvl 49..

Hvis der sidder nogle paladiner og læser dette, vil jeg gerne om de vil svare på, om det kan lade sig gøre som pala og mounte i combat..

• nu vil jeg, selvom jeg ikke er pala, og aner bjælde om dem.... lige bidrage til emnet..... ;) ehmm, tænker at det er 1 af 3 ting der er sket....

1; det kan være de kan tage mount frem fordi at det er en spell for dem.... de bruger mana på at "summon" det....

2; han kom tilstrækkeligt langt væk fra dig.... alltså uden for din rækkevidde.... og derfor out of combat...

3, den mest usandsynlige.... blizbug... :p har en 60 UD mage btw.... good choice... ;)

• Det er enten 2 eller 3. Selvom vores mount er en spell og koster mana, fungerer den ligesom andre mounts! Ved ikke om det kan lade sig gøre at kaste divine shield og komme "out of combat" og stikke af på sin mount, men tror det ikke!

• Jeg har endnu ikke oplevet en Paladin der blev og kæmpede som en "Mand"... for det meste er det Divine Shield - Heal - Løb :(

det er på trods af at jeg stadig kun er lvl 48...

Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
    Jeg har endnu ikke oplevet en Paladin der blev og kæmpede som en "Mand"... for det meste er det Divine Shield - Heal - Løb :(

det er på trods af at jeg stadig kun er lvl 48...

Divine shield, HS

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Hmmm ja.. så er der vel ikke andet at gøre, end at sheepe ham når han er ved at mounte, og charge en full range pyroblast, efterfulgt af en scorch, fireblast, fireball, fireblast igen :D

Det tager som regel livet af dem :P

Oprindeligt indlæg af Azron
    Hmmm ja.. så er der vel ikke andet at gøre, end at sheepe ham når han er ved at mounte, og charge en full range pyroblast, efterfulgt af en scorch, fireblast, fireball, fireblast igen :D

Det tager som regel livet af dem :P

du ska fanme ha hurtig cast time hvis du ska hente ham efter den første fireblast pga dit såkaldte full range :p

Oprindeligt indlæg af h0d

du ska fanme ha hurtig cast time hvis du ska hente ham efter den første fireblast pga dit såkaldte full range :p

"Full Range" var et forkert ordvalg fra min side... det jeg mente var Full Charge.. altså charger pyro fuldt op istedet for at benytte presence of mind, som kan bruges til fireball :ohmy:

• Ska ha mig e npaladin der hedder BUBBLEHEART!!

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W