Køb af Gold via Nettet

• haha alle sammen det er KUN ET SPIL... vis han har lyst til det... så lad ham dog

og meld ham ikke medmindre du stikker dine venner

• Vil nu give Hulefanden ret i at man ikke "stikker" sine venner, det r da op til dem selv at de vælger den nemme/ulovlige metode. :) Det kan ikke bringe mit pis i kog, og jeg smiler da bare at dem der gør det, for de er så nemme at spotte, den ene dag har de intet dagen efter har det epic hest, armor osv.

Edit: hvordan havnede mit svar heroppe? Tror der er fejl på server uret.

• Ja, Nu er jeg som så mange andre begyndt at se en ende på ferien og her da jeg kom hjem fra 2 uger ferie opdager jeg så at en af mine venner har fået lidt over 700 g på knap 14 dage.

Jeg undrer mig lidt over hvordan han har fået så mange penge og spørger han så hvordan. Han siger så han har købt dem på nettet.

Syntes selv det er noget af det lammeste jeg har set.
    Havde læst om at E-bay havde en masse som solgte G, Men der hvor min kammerat har købt det er det en hel hjemmeside som kun arbejder med at sælge G og Items på Servere.

Jeg vil så gerne vide om dette egentligt er lovligt? Og gerne høre om andres syn på køb af Gold.

Hvordan;

Har selv været inde på siden og kigget den igennem og det forgår sådan at man først vælger hvilken server man spiller på og om man er Alliance eller Horde. Derefter kommer der nogler valgmuligheder op om hvad man vil købe f.eks. 200 g til %25,99 US dollars. Så skal man udfylde et skema og vælge betalings måden. Derefter skulle man modtage sine guld inden 40. minutter. Og efter min kammerats forsøg er han ikke blevet snydt.

I kan selv tage et kig på;
    //////LAD VÆR MED AT LINK TIL SIDER HVOR MAN KAN KØBE GOLD /////

Skriv skriv - Lad mig høre jer andres meninger :) :clap:

Edit: Btw så sælger de vist også Accounts på nogle servere, og jeg mener at have læst at dette var ulovligt?

• Har aldrig tænkt på at stikke ham, ville bare gerne høre andres meninger om siden og deres meninger om hvor dumt det er at løbe gold via nettet, og jeg mener ikke det skal trække ens forældre ind i debatten ^o)

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

Sq det eneste rigtige, hvis han er så latterlig og skal bruge snyde metoder for at komme igennem spillet.

Enig. Det er med til at ødelægge spillets økonomi når folk snyder ved at købe guld!

EDIT: Hvad sker lige med tidsangivelsen på posts?

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

Sq det eneste rigtige, hvis han er så latterlig og skal bruge snyde metoder for at komme igennem spillet.

Så du ville F.eks. også stikke din far og mor ?

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

Det var da også en underlig samligning, en fyr der gør noget ulovligt og ødelægger spillet fordi han ikke selv kan få fingeren ud og tjene de Gold han skal bruge, vil jeg ikke mene har noget at gøre med at stikke sin far og mor ?

Dine venner betyder altså ingenting ?

Joh.

Men der er forskel på at melde en til politiet og til blizzard,

Du kan jo ikke få en bøde eller komme i fængsel, højst få dit account banned.

Jeg ville nok sige at hvis jeg så ham gøre det en gang mere så ville jeg melde ham.

Oprindeligt indlæg af ablulu
    haha alle sammen det er KUN ET SPIL... vis han har lyst til det... så lad ham dog

og meld ham ikke medmindre du stikker dine venner

Ja men et godt spil LOL!!! ;)

ja, helst et par på hovedet..... hmm, og JA, det ville jeg satme.... hellere dem end vennerne... jeg ville angive ham til bliz, hvis jeg kendte en der havde gjort det... sry to say so.... men sådan er det... så kan han sq lære at spænde buen... kan jo ikke passe at der altid er et par mongoer der ALTID lige skal prøve hegnet der hvor det er lavest...

• Det sku sjovt og læse mere og mere om alt det her med at købe sine ting i et spil for rigtige penge... Måske man bare skulle vælge og droppe spillet istedet for når man åbenbart ik magter opgaven.. der er extremt mange muligheder indbygget i spillet med mulighed for at tjene penge og mange af dem.. det er bare et spørgsmål om man gider bruge tiden på det.. og gider man ik det ja så har man valgt det forkerte spil...

LVL 60 paladin BS 300
    Dragonblight server