Dana eller Lady Tom??

• Hej...

Hvem af overstående Dj's er det der har lavet sangen Cocaine - ved godt der er 1001 tracks ved den title, men er ikke Duro's version jeg mener :P (som nok er den mest udbredte)...

Der er et lille cut fra den i"The Violater - Hardstyle is a lifestyle" - altså den version jeg søger...

Mvh. 12k

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Synes da ikke rigtigt det står opgivet nogle steder ?

Det gør det på en af mine Technodrome cd'er ;)

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

Det gør det på en af mine Technodrome cd'er ;)

aha, jamen burde det så ikke stå på hendes egen side i hvertfald ? ... jeg har nok bare overset tracket der .. At det ikke står på discogs undrer mig egentlig ikke spor !

• Altså jeg er sg lidt lost, fordi i overskriften står der Lady Tom, og på min cd står der Dj Tom X - Cocaine...
    På et tidspunkt i sangen bliver det hele stille og så kommer der en hardcore mandestemme der siger "Cocaine" - så jeg ved faktisk ikke om det er den :crazyeyes:

• cool :) - Må jeg lige finde den CD så, hehe...

Og stemmen siger "This is cocaine" eller sårn ;) - så vidt jeg husker, men er mere melodien der er nasty :)

Mvh. 12k

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    cool :) - Må jeg lige finde den CD så, hehe...

Og stemmen siger "This is cocaine" eller sårn ;) - så vidt jeg husker, men er mere melodien der er nasty :)

Mvh. 12k

Præcis - Det bliver sagt lidt langsomt: "This is cocaine" - men så må begge 2 ha' lavet en version af den... Den her cd er fra 02' ;)

Edit: Fandt lige cd'en http://www.magicporta.de/B000067CVD/Technodrome_Vol.13.html

Er du sikker på hende der Lady Tom har lavet version af den ? :)

• DJ Yoeri - Fuck On Cocaine
    DJ Duro - Cocaine MF (Scantraxx)
    DJ Tom-X - Cocaine (Cases) <- den der jeg ledte efter tror jeg ;)

De to øverste er i samlingen iforvejen, hehe :)

--- SILENT STORM ---

• Yakooza - Cocaine
    DJ Syro - Cocaine
    DJ_Youri - Fuck on Cocaine
    DJ_Duro - Cocaine (fra filmen 51st stats)

ved ikke om det kunne være nogen af de overnævnte. men kan sige med sikkerhed det er ikke Lady Tom.

• Tror bare det er mig der byttede om på TomX og Tom ;)

Btw... Duro's hedder Cocaine MF og er aaaalt for langsom ;) - der skal pitches ved 112% ;)

Mvh. 12k

--- SILENT STORM ---

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Tror bare det er mig der byttede om på TomX og Tom ;)

Btw... Duro's hedder Cocaine MF og er aaaalt for langsom ;) - der skal pitches ved 112% ;)

Mvh. 12k

/me slap 1_2_know

man pitcher ikke musak :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Forresten så siger en af mine m8s at Lady Dana har lavet en remix af Dj Tom X's Cocaine ;)

ok, var det sådan så du/din ven kunne finde link til hvilken label som har udgivet den?
    lyder som noget jeg godt kunne tænkte mig