4 nye bomber i london :|

Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2644282 det er det jeg skrev LOL det er humor han er da for dum man.. ikke til de 4 bomber. jeg syntes alle de der islamer skal dø

Ja og bentzin skrev at han ikke havde i sinde at ytre sin mening om den nedlande religion, så med mindre du er den nedladende religion så er det ikke dig han snakker om! Det enest han ville dig var at fortælle at din PM boks er fuld!

• Ved ikke om de har oplyst det der hejmme i TV! men her til morgen fulgte det engelske politi efter en bombemand for at se om han kunne lede dem hen til de andre. Men sa gik han ned i undergrunden og politiet skod og drabte ham

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Oprindeligt indlæg af Karse
    Ved ikke om de har oplyst det der hejmme i TV! men her til morgen fulgte det engelske politi efter en bombemand for at se om han kunne lede dem hen til de andre. Men sa gik han ned i undergrunden og politiet skod og drabte ham

Det er der et link til lidt længere oppe ;)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af urbananen

Det er der et link til lidt længere oppe ;)

arrr havde jeg ikke lige set sorry :O

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Helt ærligt, jeg er ikke muslim eller muhammedaner eller hvad Glistrup nu kalder dem, men Storbrittanien erklærer krig mod et andet andet land (ligesom DK og USA) og så kan man vel ikke forvente andet end et modangreb?!
    Man kan ikke sige: "Jeg erklærer krig mod dig, men det der må kun ske dødsfald i og krig i dit land!"
    Det må man simpelthen være forberedt på når man erklærer krig mod nogen...
    Correct me if I'm wrong.

Det skal dermed ikke forstås sådan, at jeg ikke har lyst til, at vride halsen om på dem, men jeg er bare realistisk...

ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

Rettet en gang, sidst af supersonic9 ().

Oprindeligt indlæg af supersonic9
    Helt ærligt, jeg er ikke muslim eller muhammedaner eller hvad Glistrup nu kalder dem, men Storbrittanien erklærer krig mod et andet andet land (ligesom DK og USA) og så kan man vel ikke forvente andet end et modangreb?!
    Man kan ikke sige: "Jeg erklærer krig mod dig, men det der må kun ske dødsfald i og krig i dit land!"
    Det må man simpelthen være forberedet på når man erklærer krig mod nogen...
    Correct me if I'm wrong.

det kan da godt være, men hvorfor skal det gå ud over et land der ikke er indblandet i det?, de kan sq da gå på USA istæedet , det er sq da dem der har været med til at begynde det.. Terroristerne startede self det:)

• Åh, det bliver aldrig bedre.
    Det hele handler jo om øjnene der ser!

I deres øjne er vi lige så slemme som vi gør dem til, fordi vi fører krig i derers lande, hvilket heller ikke er helt forkert, IMO :boxed:

Udover det, så er disse personer der udøver jihad, kun muslimer af navn, ikke af gavn. Islam står for fred, at disse individer så misfortolker koranen har intet med Islam at gøre!
    Der kan også diskuteres i evigheder, hvorvidt det var USA der startede eller det var et Islamisk land, for det går langt længere tilbage end til 9/11!

Der findes fundamentalister i alle religioner, se bare nordirland.

Forskruet religion, nej. Forskruede individer, 100%

det kan da godt være, men hvorfor skal det gå ud over et land der ikke er indblandet i det?, de kan sq da gå på USA istæedet , det er sq da dem der har været med til at begynde det.. Terroristerne startede self det:)

Følger du ikke ret meget med? England er da i allerhøjeste grad indblandet i krigen i Irak .. Blair er ligesom Fogh stor fan af Bush, og fulgte meget hurtigt efter med tropper i Irak ..

Jeg forsvarer ikke terroristerne, men det er jo ikke ligefrem tilfældigt, at det gik udover London, og at Italien og Danmark er blevet udpeget som kommende mål .. Jeg bakker bestemt ikke op om den måde de formidler deres budskab på - det er meget forkert i forhold til min verdensopfattelse - men det er IKKE gået udover et land der ikke er indblandet i det .. Blair er ligesom Fogh folkevalgt, og han har handlet på befolkningens vegne ..

At ekstremisterne så vælger at lade det gå udover uskyldige civile er meget trist og den forkerte måde at kommunikere på, men forklar du det lige til dem .. De vælger af naturlige grunde de civile, selvom det er grusomt ..

Vi ved godt at terrorister er syg oppe i hovedet...
    men nu hellere ikke hjernedøde, der jo nok en grund til at de kom efter England nu... Hvor mange soldater har England, Danmark og Italien ikke sendt der ned?
    Altså de støtter dem jo fuldt ud... og nu får de bare noget tilbage... så måske var det alligevel ikke ne god ide at sende nogen soldater dernede... ? :rolleyes: