Guten tag
Nogen som kan fortælle mig om det kan lade sig gøre, at lave runde hjøner på fx en div boks? uden at man skal bruge billeder?
thx
Guten tag
Nogen som kan fortælle mig om det kan lade sig gøre, at lave runde hjøner på fx en div boks? uden at man skal bruge billeder?
thx
Med CSS kan det godt lade sig gøre. Tilføj bare attributten -moz-border-radius: 5px; (her er 5 blot et eksempel) til den klasse du vil have de runde hjørner på. Det skal lige siges at det udelukkende kun virker i Firefox o.lign., i IE kender jeg ingen metoder til at gøre det.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Med CSS kan det godt lade sig gøre. Tilføj bare attributten -moz-border-radius: 5px; (her er 5 blot et eksempel) til den klasse du vil have de runde hjørner på. Det skal lige siges at det udelukkende kun virker i Firefox o.lign., i IE kender jeg ingen metoder til at gøre det.
Takker lad
Nice hp btw..
QuoteOprindeligt indlæg af learner
Takker lad
Nice hp btw..
Hehe, takker Siden er ikke nær så køn i IE pga. manglen på de afrundede hjørner, det er lidt ærgeligt.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Hehe, takker
Siden er ikke nær så køn i IE pga. manglen på de afrundede hjørner, det er lidt ærgeligt.
Hehe true Vi må håbe den nye IE bliver bedere, ellers har MS da godt nok nået rock bottom mht browsere...