WoW billeder..

• Hey, sidder pt. i frankrig og kan ikke rigtig finde ud af deres tastatur (kan du ogsaa se paa den kreative overskrift), men taenkte om der vqar nogle der havde nogle fede WoW billeder (screenshots - gerne en del), som jeg kan sidde og hygge mig med :P

FILM ER OGSAA IORDEN :D

• Må sku undskylde og sige at den film der du har er dødsyg :p .. rentudsagt. Der er un 20-30 sec. film ... : \

Men ellers nice nok pics :)

Oprindeligt indlæg af Guzzle
    Må sku undskylde og sige at den film der du har er dødsyg :p .. rentudsagt. Der er un 20-30 sec. film ... : \

Men ellers nice nok pics :)

ja og hvis du læser hvad jeg skrev om den film.. så ville du ikke behøve at kommentere den..:D skrev nemlig at det var noget test øve.. ja "read Above".. :D men tak for din kommentar.. ;) rart at få respons så man ved at folk kigger..

Oprindeligt indlæg af Gurk

ja og hvis du læser hvad jeg skrev om den film.. så ville du ikke behøve at kommentere den..:D skrev nemlig at det var noget test øve.. ja "read Above".. :D men tak for din kommentar.. ;) rart at få respons så man ved at folk kigger..

Gurk, ogsaa tak for dine billeder - kunne godt lide de faa effekter der var med i din movie, men self sskal den vaere lidt laengere ;)